Αρχική Ειδήσεις Έκτακτο: Παραίτηση Ζηλιασκόπουλου από την επιτροπή διερεύνησης της τραγωδίας στα Τέμπη

Έκτακτο: Παραίτηση Ζηλιασκόπουλου από την επιτροπή διερεύνησης της τραγωδίας στα Τέμπη

Θυελλα αντιδράσεων προκαλεί την παραίτηση του Θανάση Ζηλιασκόπουλου από τη θέση του επικεφαλής στην Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων για τα Τέμπη.”Γιατί δεν έβαλαν έστω έναν άξιο και έμπειρο μηχανικό από τον ΟΣΕ” διερωτούνται πρώην στελέχη του ΟΣΕ.

 

0
Τρενο συντριβή μεγάλη φωτό
Διαφήμιση

Ούτε ένα 24ωρο δεν πέρασε απο την τοποθέτηση Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου,ως επικεφαλής της Ειδικής Επιτροπής  «ανάδειξης των συστημικών προβλημάτων και δυσλειτουργιών». που σύστησε 03/03/23 η κυβέρνηση.Παραιτηθηκε την επομένη(νωρίτερα σήμερα)  και τη θέση του πήρε

pirgidis christosο κύριος Χρήστος Πυργίδης, καθηγητής στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  με διεθνείς διακρίσεις και πλούσιο ερευνητικό έργο στις υποδομές Μεταφορών και την ασφάλεια του σιδηροδρόμου.

 

Ο κ Ζηλιασκοπουλους Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ο οποίος διετέλεσε από το 2010 έως το 2015 Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,παραιτήθηκε γιατί:«Μετά την τοποθέτησή μου ως μέλους της επιτροπής διερεύνησης των αιτιών του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, υπό την ιδιότητα μου ως καθηγητή μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ακολούθησε σειρά δηλώσεων και δημοσιευμάτων εκ μέρους πολιτικών προσώπων που με αφορούσαν, σχετικά με την παρελθούσα θητεία μου ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ.

Ζηλιασκόπουλος

“Λόγω της ιδιαίτερης βαρύτητας της Επιτροπής, για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, δεν θα ήθελα η ιδιότητα μου εκείνη να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για να πληγεί η ακεραιότητα και η αμεροληψία των εργασιών και του πορίσματος της Επιτροπής.

Για τον λόγο αυτό, δεν θα αναλάβω τα καθήκοντα μου στην Επιτροπή και παραμένω στη διάθεση της πολιτείας, στο μέτρο που μπορώ να φανώ χρήσιμος λόγω της ειδικότητάς μου», αναφέρει  στην ανακοίνωσή του.

Ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος κρίθηκε και κατακρίθηκε γιατί  είχε τα ηνία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε μια καθοριστική περίοδο του σιδηροδόμου κατά τη διάρκεια της οποίας  επιχειρήθηκε η εξυγίανση του σιδηροδρόμου κατά την οποία έγινε δραστική  μείωση του προσωπικού και  ακυρώθηκαν σχεδόν το 40% των  δρομολογίων.

 

α

 

 

 

 

 

Διαφήμιση