Αρχική Special Topics - 2 “Ασφαλές λιμάνι” για όλους τους εργαζόμενους της η Vodafon

“Ασφαλές λιμάνι” για όλους τους εργαζόμενους της η Vodafon

Η Vodafone είναι μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που αγκάλιασαν και κάνουν πράξη την ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλους τους ανθρώπους, χωρίς καμία εξαίρεση.

Σύνταξη : ecozen.gr

0
Vodafone logo white
Διαφήμιση

Ένα ασφαλές λιμάνι αποτελεί η Vodafon για εργαζόμενους και πελάτες σύμφωνα με δήλωση που έκανε το μέλος του Δ.Σ. και οικονομικός διευθυντής της Vodafone Ελλάδας, Γιώργος Κουκουμέλης, κατά την ομιλία του στο συνέδριο “The Upfront Initiative”.

Στο 1ο συνέδριο για την Ισότητα, την Συμπερίληψη, την Ποικιλομορφία και την Ορατότητα που πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαρτίου 2022, η Vodafon έδωσε το παρόν ως μία επιχείρηση που στο DNA της είναι η υποστήριξη της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, σύμφωνα με τον κ. Κουκουμέλη.

Γιώργος Κουκουμέλης
Ο οικονομικός διευθυντής της Vodafon Ελλάδας, Γιώργος Κουκουμέλης

H εταιρεία ακολουθεί την λογική του “safe harbour” για τους εργαζόμενους της και φροντίζει να παρέχει έναν ασφαλή εργασιακό χώρο, στον οποίο ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να είναι ο εαυτός του

Η Vodafone, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Κουκουμέλη, προσδιορίζεται ως κοινωνικά υπεύθυνος οργανισμός και εργοδότης πρώτης προτίμησης, καθώς όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι πλέον αντιλαμβάνονται τη συμπερίληψη ως μια σημαντική παράμετρο για την επιλογή της εταιρίας που θα εργαστούν.

Ισότητα και σεβασμός στην πράξη

Όπως τόνισε ο ίδιος, η Vodafone είναι μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που αγκάλιασαν και κάνουν πράξη την ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλους τους ανθρώπους, χωρίς καμία εξαίρεση. «Επιδιώκουμε την ισότητα των ευκαιριών και την ενσωμάτωση όλων των εργαζομένων μέσα από πολιτικές και πρακτικές απασχόλησης, με σεβασμό του ατόμου και των ανθρώπινων δικαιωμάτων» σημείωσε και πρόσθεσε ότι η εταιρεία ακολουθεί την λογική του “safe harbour” για τους εργαζόμενους της και φροντίζει να παρέχει έναν ασφαλή εργασιακό χώρο, στον οποίο ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να είναι ο εαυτός του.

Ο οικονομικός διευθυντής της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε επίσης ότι «με πολλή δουλειά, μέσα από εκπαιδεύσεις, διαδραστικά workshops, εσωτερικές καμπάνιες ευαισθητοποίησης και κυρίως με τη συνεπή στάση και το παράδειγμα της ηγεσίας, είμαστε πλέον σε ένα επόμενο στάδιο όπου υπάρχει μεγάλη αποδοχή και ο σεβασμός προς κάθε εργαζόμενο άτομο θεωρείται αυτονόητος».

Η κοινότητα των διεμφυλικών αναγνωρίζει τον άψογο τρόπο εξυπηρέτησης

Σε ερώτηση αναφορικά με το ζήτημα της ταυτοποίησης προσώπων με βάση την ταυτότητα, ο Γιώργος Κουκουμέλης εξήγησε: «Είναι μέρος της εκπαίδευσης των ανθρώπων στην πρώτη γραμμή να ταυτοποιήσουν τον πελάτη χωρίς να τον φέρουν σε δύσκολη θέση. Στα καταστήματά μας – που επίσης έχουν εκπαιδευτεί στο πως να παρέχουν υπηρεσίες σε διεμφυλικούς πελάτες – οι πωλητές μας κάνουν εκείνοι την ταυτοποίηση που χρειάζεται να έχουμε ώστε αυτή να προχωρήσει. Και αυτός είναι ένας τρόπος να είμαστε και εμείς εν τάξει με τις προϋποθέσεις του νόμου, αλλά και οι πελάτες μας να νιώθουν σεβασμό, αποδοχή και ελεύθεροι να είναι ο εαυτός τους. Υπάρχει μάλιστα, γνώση στην κοινότητα των διεμφυλικών για αυτό το επίπεδο υπηρεσίας και συχνά μας έχουν αναφέρει ότι έρχονται σε εμάς, λόγω αυτού του τρόπου εξυπηρέτησης.

 

Διαφήμιση