Αρχική Μεταφορές Γ.Καραγιάννης: Επιτέλους στις «ράγες» η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας

Γ.Καραγιάννης: Επιτέλους στις «ράγες» η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας

«Επιτέλους, τέλος, όλων των εμποδίων και του τελευταίου. Σύντομα η έναρξη των εργασιών» για την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας.

0
ose
Στις «ράγες» το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας.
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

«Επιτέλους ξεκινάει το μεγάλο έργο», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης μετά το «Διυπουργικό διαβατήριο», για το θέμα που είχε ανακύψει με την εταιρεία ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων που συμμετέχει στην κοινοπραξία για την κατασκευή του έργου της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας.

Σε λίγες ημέρες, όπως ενημέρωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Χρήστο Μπουκώρο, «λαμβάνουμε καθαρογραμμένη την απόφαση από τη Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Συμβάσεων και εντός 20ημέρου, βάσει νόμου, οφείλουμε να προχωρήσουμε στην πρόσκληση του αναδόχου για την υπογραφή της σύμβασης

Εντός του Απριλίου 2022 το σπουδαίο αναπτυξιακό έργο βαίνει προς υλοποίηση.

Ο κ. Καραγιάννης εξήρε τις προσπάθειες του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ, βουλευτή Μαγνησίας, τα δύο τελευταία χρόνια σε τοπικό, αλλά και κοινοβουλευτικό επίπεδο, προκειμένου να ξεμπλοκάρει το μεγάλο έργο.

«Επιτέλους, τέλος, όλων των εμποδίων και του τελευταίου. Σύντομα η έναρξη των εργασιών», δήλωσε ο Χρ. Μπουκώρος μετά το τέλος της συνάντησης με τον υφυπουργό Υποδομών, συνεχίζοντας να παρακολουθεί από κοντά κάθε στάδιο για την έναρξη του έργου της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας, προϋπολογισμού 68 εκατ. ευρώ.

«Πρόκειται για έργο με υπερτοπική σημασία. Ήταν ώριμο από το 2014, αλλά περιήλθε για αρκετά χρόνια στη μέγγενη των καθυστερήσεων».

 

Ταυτότητα του έργου

Ανάδοχος του έργου είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ που έδωσε έκπτωση 37,19% στον διαγωνισμό της 1ης Φεβρουαρίου 2021. Είναι το πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο που ξεκινά την τρέχουσα δεκαετία και αφορά μάλιστα μια περιφερειακή γραμμή μεγάλης αξίας.

Το αρχικό κόστος του έργου ήταν με ΦΠΑ 82,89 εκατ.ευρώ (66,84 εκατ.ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Τα έργα έχει εκτιμηθεί ότι θα διαρκέσουν 36 μήνες και αν δεν έχουμε καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια κατασκευής, η γραμμή θα μπορέσει να ηλεκτριστεί το 2025.

Οι εργασίες αναβάθμισης με ETCS, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση θα μεταμορφώσει την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες πόλεις της Θεσσαλίας. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 100 χλμ/ώρα.

Η διαδρομή μαζί με τις απαιτούμενες στάσεις εκτιμάται ότι
θα διαρκεί περίπου 40 λεπτά.

Ο Βόλος σε «ράγες» Ανάπτυξης

«Άξιζαν όλοι οι κόποι και οι προσπάθειες των δύο τελευταίων ετών, καθώς ο Βόλος περνά ξανά στο προσκήνιο της ανάπτυξης, μέσα από τη συγκεκριμένη σπουδαία υποδομή, η σημασία της οποίας αγγίζει τόσο την περιφερειακή ανάπτυξη, όσο και τις συνδυασμένες μεταφορές και εξυπηρετεί το αναπτυξιακό δίπολο Βόλου-Λάρισας», πρόσθεσε ο Χρ. Μπουκώρος, ο οποίος από το 2015 συνεργάστηκε με όλους τους αρμόδιους υπουργούς, κυβερνητικά στελέχη και παράγοντες για να τεθεί το έργο σε τροχιά υλοποίησης.

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΑναστέλλεται από 15 Απριλίου το πρόστιμο για ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών
Επόμενο άρθροΟι πυρκαγιές εκτοξεύουν καπνό στη στρατόσφαιρα κι αιχμαλωτίζουν το «πληγωμένο όζον»