Αρχική Ειδήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι αποζημιώσεις όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία ΕΛΠΙΔΑ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι αποζημιώσεις όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία ΕΛΠΙΔΑ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ προβλέπει ακόμη και κουπόνια για την αποζημίωση των επιβατών που ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία ΕΛΠΙΔΑ στις 24 και 25 Ιανουαρίου, ενώ, προγραμματίζει έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.

0
xionia2
ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ "ΕΛΠΙΣ" (EUROKINISSI -ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ)
Διαφήμιση

Με τρεις εναλλακτικούς τρόπους προβλέπει την αποζημίωση όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα», η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέτοντας στην διακριτική ευχέρεια των δικαιούχων να επιλέξουν ακόμη και κουπόνια ταξιδιών απεριόριστης διάρκειας.

Όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση της η θυγατρική παροχής σιδηροδρομικών μεταφορών του ΟΣΕ, οι δικαιούχοι αποζημίωσης μπορούν να επιλέξουν

  • Μετρητά 1.000 ευρώ,
  • Κουπόνια απεριόριστης διάρκειας μεγαλύτερης αξίας κατά 150 ευρώ, είτε
  • Κουπόνια αξίας 550 ευρώ και μετρητά 500 ευρώ.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Ιανουαρίου 2022, σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο».

xionia
ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ “ΕΛΠΙΣ” (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI)

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας, προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Ιανουαρίου. Παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της εταιρείας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του Υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο

  • Παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους,
  • Χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο,
  • Παροχή τροφίμων όπου ήταν εφικτό.
xionia1
ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΕΛΠΙΣ (EUROKINISSI)

Συνδρομή στους πληγέντες της Αττικής Οδού και έκτακτη στήριξη

Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το Υπουργείο Μεταφορών.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371.

Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του Υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.

 

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΝέο Δορυφορικό Κέντρο ΟΤΕ: Στη Νεμέα το πρώτο optical gateway της KSAT
Επόμενο άρθροΓαλανό-άσπρο κεράσι Αρχαγγέλου: Αντιστέκεται στο Κλίμα και διεκδικεί τίτλο ΠΟΠ