Αρχική Ειδήσεις ΟΑΕΔ: Εξυπηρέτηση 24/7 με ψηφιακό βοηθό

ΟΑΕΔ: Εξυπηρέτηση 24/7 με ψηφιακό βοηθό

0
οαεδ
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Μεταξύ των δεκάδων υπηρεσιών του δημοσίου που αποκτούν ηλεκτρονική μορφή είναι πλέον και ο ΟΑΕΔ. Η πρεμιέρα του νέου Αυτόματου Ψηφιακού Βοηθού τεχνητής νοημοσύνης-chatbot είναι γεγονός.

Η πρωτοβουλία μετάβασης στον ψηφιακό κόσμο έχει σκοπό τη συνεχή ανάπτυξη αμεσότερων, ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών.

Μέσω του chatbot οι χρήστες θα μπορούν να υποβάλλουν γραπτά ερωτήματα σε ελεύθερο κείμενο και θα τους παρέχεται αυτοματοποιημένη απάντηση κάθε μέρα και όλες τις ώρες (24/7) για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ.

Η λειτουργία του chatbot του ΟΑΕΔ

Το νέο εργαλείο υποβοήθησης της επικοινωνίας των πολιτών βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασία γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Πρόκειται για σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων και ευφυές πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη καταλαβαίνοντας και απαντώντας στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ.

Επιπλέον, ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός παρέχει σύντομες και εύστοχες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα του χρήστη, ενώ έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται, ανεξαρτήτως όγκου, προσφέροντας γρήγορες και συνεχώς βελτιωμένες απαντήσεις. Όταν το σύστημα αδυνατεί να δώσει κάποια σύντομη και εύστοχη απάντηση σε ένα ερώτημα, προτείνει πιθανές επόμενες ενέργειες του χρήστη.

Ο Οργανισμός συνεχίζει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του, δημιουργώντας νέους και καινοτόμους διαύλους επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους πολίτες και επιχειρήσεις.

Με πληροφορίες από iefimerida

Διαφήμιση