Αρχική Special Topics Η Κίνα βραβεύει τις προωθητικές ενέργειες τουρισμού του ΕΟΤ

Η Κίνα βραβεύει τις προωθητικές ενέργειες τουρισμού του ΕΟΤ

0
Vraveusi EOT
Ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας, Γ. Πλεξουσάκης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της Wechat.
Διαφήμιση

Σημαντική διάκριση έλαβε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) από το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας Wechat Channels. Το κινεζικό μέσο του ομίλου Tencent απέδωσε το βραβείο «Wechat Channels Creator Plan» στην Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας για τη χρήση βέλτιστων πρακτικών αξιοποίησης του μέσου για την προώθηση ενεργειών στον τομέα του τουρισμού.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα με τη συμμετοχή στελεχών της Tencent, του Wechat και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και εκπροσώπων 40 Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας μαζί με τους Οργανισμούς Τουρισμού της Γερμανίας και της Πορτογαλίας, που επιλέχθηκαν από το Wechat ως Best Practices NTOs, παρουσίασαν τις δράσεις και τις προωθητικές καμπάνιες που πραγματοποίησαν μέσω του Wechat Channels.

Wechat Channels unsplash

Το ειδικό βάρος της διάκρισης

«Το Wechat είναι το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας με πάνω από 1,2 δις ενεργούς χρήστες, ενώ η νέα υπηρεσία video streaming της εταιρείας Wechat Channels παρουσιάστηκε μόλις στα μέσα του 2020» δήλωσε ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας, Γ. Πλεξουσάκης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της Wechat

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, σε συνεργασία με δημοφιλείς vloggers, influencers και την ομάδα του Wechat Channels, αξιοποιεί συστηματικά την υπηρεσία αυτή ως εργαλείο προώθησης της Ελλάδας στο κινέζικο κοινό, με τις πολυάριθμες καμπάνιες που διενήργησε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, να έχουν συγκεντρώσει ήδη πάνω από 8 εκατ. προβολές».Με το βραβείο «Wechat Channels Creator Plan» τιμήθηκε η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, για την συνεργασία με δημοφιλείς vloggers και influencers και την συστηματική αξιοποίηση του echat Channels ως εργαλείο προώθησης της Ελλάδας στο κινέζικο κοινό # ecozen

Το ελληνικό βραβείο παρέλαβε ο προϊστάμενος της συγκεκριμένης Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού, Γιάννης Πλεξουσάκης.

Διαβάστε επίσης:  Τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό - Η εφαρμογή της σε ξενοδοχεία και Airbnb
Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροCovid-19: Άρχισαν τα «όργανα» στο παραεμπόριο της… μάσκας – Τρελές ανατιμήσεις
Επόμενο άρθρο«Χειρόφρενο» στις μεταφορές – Πάνω από 8.000 ακυρώσεις πτήσεων