Αρχική Ειδήσεις Αττική: Τα έργα που θα δώσουν «φιλί ζωής» στο κυκλοφοριακό

Αττική: Τα έργα που θα δώσουν «φιλί ζωής» στο κυκλοφοριακό

0
KYKLOFORIAKO
Αθήνα κυκλοφοριακό - Πηγή: EUROKINISSI/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Διαφήμιση

Στο σύνολο των έργων που θα συμβάλλουν στην άμεση αποσυμφόρηση του λεκανοπεδίου  από τον «βραχνά» του κυκλοφοριακού παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, με άμεση προτεραιότητα στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και την «σήραγγα της Ηλιουπόλεως.

Ο υπουργός μάλιστα έκανε γνωστό, ότι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, συνολικού προϋπολογισμού 350 εκ ευρώ, δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες. Έργο που πρόκειται δώσει πραγματικά τεράστια ανακούφιση στους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό.

Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο έργο θα δώσει σημαντική «ανάσα» στο πρόβλημα της κίνησης προς την Αττική Οδό, μαζί με τις επεκτάσεις προς Λαύριο και Ραφήνα που θα αποσυμφορήσουν γενικότερα την κίνηση στην πρωτεύουσα.

Η σήραγγα της Ηλιουπόλεως

Το δεύτερο project αφορά στην μετακίνηση των πολιτών προς το Ελληνικό και τα νότια προάστια. Το εμβληματικό αυτό έργο της λεγόμενης «σήραγγας της Ηλιουπόλεως» βρίσκεται στο στάδιο των προμελετών αλλά σύντομα θα υπάρξει και θα παρουσιαστεί συγκεκριμένη λύση, ανέφερε ο κ. Καραμανλής διευκρινίζοντας ότι «Εξετάζεται η σήραγγα να καταλήγει λίγο πριν τη Βουλιαγμένης».

«Αυτά τα έργα πρέπει να σχεδιαστούν τώρα, να γίνουν τώρα, γιατί αν δεν τα κάνουμε σε πέντε χρόνια από σήμερα, σε δέκα χρόνια από σήμερα, η κατάσταση θα είναι πολύ χειρότερη», επισήμανε ο κ. Καραμανλής.

Ενίσχυση των ΜΜΜ με 500 εκατ. ευρώ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών. «Επενδύουμε πάνω από 500 εκ ευρώ στα ΜΜΜ και σπάμε ένα κύκλο αποεπένδυσης των τελευταίων 10 ετών. Έχουμε ενισχύσει το στόλο στην Αθήνα κατά 55%», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Αναφέρθηκε επίσης στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, καθώς και στις αντιδράσεις για ορισμένους σταθμούς, εκτιμώντας ότι θα ξεπεραστούν. «Όσοι ζούμε και κυκλοφορούμε στο κέντρο της Αθήνας καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορούμε από τη μία να παραπονιόμαστε για την κίνηση και από την άλλη, κάθε φορά που πάμε να κάνουμε ένα φιλοπεριβαλλοντικό έργο όπως το Μετρό, να προσφεύγουμε στη Δικαιοσύνη», σχολίασε και τόνισε ότι όπως είχε πει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, θα προκληθεί από την κατασκευή του έργου μία πρόσκαιρη αναστάτωση, αλλά τα θετικά αποτελέσματα θα είναι πολλαπλά.

«Έχουν γίνει πράγματα στα δύο αυτά χρόνια στα ΜΜΜ, που δεν έγιναν για πάνω από μία δεκαετία», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Όπως εξήγησε, ο στόλος στην Αττική αυξήθηκε στα 1.320 λεωφορεία από 850 και υπενθύμισε ότι έγινε ανάθεση έργου σε ιδιώτες και συγκεκριμένα στα ΚΤΕΛ, καθώς και ότι έγινε για πρώτη φορά στο δημόσιο leasing.

Αναφορικά με τον διαγωνισμό των 700 πρώτων νέων λεωφορείων, ο υπουργός αποκάλυψε ότι έχει βγεί ήδη στον «αέρα» και σε δεύτερο χρόνο θα αγοραστούν και άλλα 500 οχήματα.

Διαχωρισμός ευθυνών Υπουργείου – Περιφερειών

Ο κ. Καραμανλής αφού διευκρίνησε ότι ο Κηφισός και όλοι οι περιφερειακοί και μεγάλοι δρόμοι ανήκουν μετά τον Καλλικράτη του 2011 στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής, επισήμανε ότι είναι πάντα αρωγός πρωτοβουλειών προς την θετική κατεύθυνση.

Όπως έγινε για παράδειγμα με το θέμα του «πράσινου δακτυλίου», που βελτίωσε αισθητά την κίνηση στο κέντρο της Αθήνας. Αναφορικά δε, με τους περιφερειακούς δρόμους, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι «θα πρέπει να κάτσουμε λοιπόν κάτω οι Δήμοι, η Περιφέρεια, τα αρμόδια Υπουργεία, μαζί με το Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά», τόνισε.

Διαφήμιση