Αρχική Επιλεγμένα Μετρό: Eπεκτείνεται σε Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ιλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό

Μετρό: Eπεκτείνεται σε Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ιλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό

0
SUBWAY
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Το μετρό επεκτείνεται περαιτέρω. Αυτό ανακοίνωσε ο Νικόλαος Κουρέτας, διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, μιλώντας στο συνέδριο ITC 2021. Πρόκειται για επέκταση της Γραμμής 1 προς την Καλλιθέα και το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατ. ευρώ. Επίσης, για επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα. Με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ.

https://www.athenstransport.com/wp-content/uploads/2018/06/%CE%93%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE-4-1-635x381.png

Γραμμή 4, Γραμμή 2, Γραμμή 3

Στη Γραμμή 4, ήδη υπεγράφη το Τμήμα «Α» από το Άλσος Βεΐκου προς το Γουδή, όπου ότι θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 επιβάτες. Τα πρώτα εργοτάξια θα ξεκινήσουν από τα άκρα της Γραμμής. Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 Αλσος Βεΐκου – Πετρούπολη. Με προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ (Γουδή – Μαρούσι – Εθνική Οδός και Ευαγγελισμός – Υμηττός).  Ο κ. Κουρέτας ανακοίνωσε επίσης την Γραμμής 2 προς Ίλιον. Με τρεις νέους σταθμούς μήκους 4 χλμ. Εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί την άνοιξη του 2022. Επέκταση θα γίνει και στη Γραμμή 3 Μανιάτικα-Πειραιάς έως το καλοκαίρι του 2022.

Μετρό και αρχαία

Για το ανακύψαν θέμα με τα αρχαιολογικά ευρήματα στο μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας ανέφερε ότι η Αττικό Μετρό «είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει εμπειρία κατασκευής μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους και το έχουμε αποδείξει». «Εάν δεν είχε γίνει το έργο μετρό του Πειραιά, δεν θα είχαν έρθει στο φως χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα» επεσήμανε.

Διαφήμιση