Αρχική Τεχνολογία Το 5G κατακτά τους Έλληνες χρήστες: Έρευνα της MRB για τη WIND

Το 5G κατακτά τους Έλληνες χρήστες: Έρευνα της MRB για τη WIND

0
WIND Spring Offers 2021 Cover
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Το 5G κατακτά ολοένα και περισσότερους χρήστες στη χώρα μας. Αυτό αναδεικνύει σχετική έρευνα της MRB Hellas για λογαριασμό της WIND.  Τα ευρήματα αποτύπωσαν το επίπεδο γνώσης, το βαθμό αποδοχής και τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα στους καταναλωτές.

Αρωγός στην πανδημία

Περισσότεροι από 6 στους 10 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ταυτίζουν το 5G με την ταχύτητα. Το 5G μπήκε στη ζωή των Ελλήνων µέσα σε ένα πανδηµικό περιβάλλον. Σε µία εποχή που ο Έλληνας καταναλωτής έχει μετατρέψει το σπίτι σε ένα hub. Η συνδεσιμότητα της κινητής τηλεφωνίας αποτελεί δομικό ρόλο.
Η εγκατάσταση υποδομών δικτύου 5G έχει κεντρικό ρόλο για την ανταγωνιστικότητα της χώρας και της Ευρώπης. Αναμένεται ότι θα αποτελέσουν βάση για τον ψηφιακό και τον πράσινο μετασχηματισμό.

Συμπεράσματα

Τα δίκτυα 5ης γενιάς κινητής τηλεφωνίας είναι διαθέσιμα από τις 20 ∆εκεµβρίου 2020. Από τα πρώτα στάδια λειτουργίας τους, ο όρος 5G ήταν ήδη ευρέως γνωστός. Σύμφωνα με την έρευνα:

  • Το 5G δημιουργεί θετική αποδοχή με πλέον ισχυρό όφελος τη «γρήγορη και αναβαθμισμένη ταχύτητα». Καθώς δεν συνδέεται µε κάποιο άλλο διακριτό και ισχυρό όφελος, δεν δημιουργεί ακόμη ενθουσιασμό στον καταναλωτή.
  • Η χρήση του Internet από το κινητό είναι καθολική. Σύμφωνα µε την έρευνα, η χρήση του από το κινητό είναι καθημερινή. Σχεδόν καθολικά 9 στους 10 κατοίκους Αθήνας και Θεσσαλονίκης εισέρχονται για social media, εργασία, σερφάρισµα κ.λπ.
  • Ο καταναλωτής έχει εξοικειωθεί με τον όρο 5G, τον αντιλαμβάνεται ως το “hot news” του κλάδου των τηλεπικοινωνιών. Το 62% το συνδέει σε αυθόρμητη αναφορά με την ταχύτητα.
  • Θετική φαίνεται η αποδοχή του 5G στα πρώτα του στάδια, με το 65% των ερωτηθέντων να δηλώνουν θετικά διακείμενοι.

Οι προσδοκίες υπάρχουν, όπως υπάρχουν και προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Ο κλάδος μπορεί να συμβάλει, όπως ήδη πράττει, στην εκπαίδευση του καταναλωτή σχετικά με το 5G. Επίσης, μπορεί να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες του και να του εξασφαλίσει μία συναρπαστική εμπειρία. Όπως επισημαίνει η WIND, το 5G προσφέρει εξέλιξη, αναβάθμιση στον πολιτισμό μας, στη τεχνογνωσία, στην εμπειρία μας.

Διαφήμιση