Αρχική Καταστροφές Μάχη για την αποκατάσταση βλαβών από την κακοκαιρία-Πώς θα πάρετε αποζημίωση για...

Μάχη για την αποκατάσταση βλαβών από την κακοκαιρία-Πώς θα πάρετε αποζημίωση για συσκευές που χάλασαν λόγω διακοπής

0
ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ
ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ "ΜΗΔΕΙΑ" / ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ (EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ)
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Χωρίς ρεύμα, θέρμανση και νερό παραμένουν 10.000 συμπολίτες μας στην Αττική και κάτω από 3.000 στην Εύβοια. Η κακοκαιρία που σάρωσε τη χώρα άφησε πίσω της τρεις νεκρούς σε Κρήτη και Εύβοια.

Χιλιάδες ήταν τα προβλήματα στα νοικοκυριά. Άνθρωποι έμειναν για ώρες αποκλεισμένοι σε πολλές περιοχές, χωρίς ρεύμα και νερό για πάνω από δύο 24ωρα.
Προβλήματα υπήρξαν σε 70.000 νοικοκυριά στην Αττική και 15.000 σε Εύβοια.

Στην Ιπποκράτειο Πολιτεία σε Αφίδνες 400 οικογένειες 1500 άτομα δεν έχουν ρεύμα 3 μέρες.

Συνεργεία της Πολιτικής Προστασίας και του ΔΕΔΔΗΕ, έδιναν ολονύχτια μάχη για να αποκατασταθούν όλες οι βλάβες.

Μέχρι αργά χθες το βράδυ Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου, απέμεναν για ηλεκτροδότηση πέντε γραμμές Μέσης Τάσης, σε τμήματα των περιοχών Διόνυσος, Αγ. Στέφανος, Κεφαλάρι, Πολιτεία, Γλυκά Νερά, Εκάλη και Νέα Ερυθραία.
Στη Βόρεια Εύβοια, μέσα στις επόμενες ώρες ολοκληρώνονται οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο Δίκτυο και στους τελευταίους 9 οικισμούς.

Μέσα στην ημέρα αναμένονται ενισχύσεις από άλλες περιφέρειες, για να συμβάλλουν στην αποκατάσταση των βλαβών στο δίκτυο χαμηλής τάσης, που προκαλεί διακοπές ηλεκτροδότησης σε προάστια των Αθηνών, όπως το Νέο Ηράκλειο και το Μαρούσι.

Από το πρωί της Πέμπτης 18 Φεβρουαρίου, το συνολικό δυναμικό του ΔΕΔΔΗΕ επικεντρώνεται στις πληγείσες περιοχές της Αττικής.
Επιπλέον 25 συνεργεία με 60 άτομα θα προσέλθουν από την Περιφέρεια της Πελοποννήσου Ηπείρου και της Κεντρικής Ελλάδος.

Για την επανασύνδεση των νοικοκυριών επιχειρούν συνολικά τις τελευταίες μέρες πάνω από 600 συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ και συνεργαζόμενων εργολάβων.
Περίπου 50 στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, 40 στελέχη της ΕΜΑΚ, 40 στελέχη του Μηχανοκίνητου Ειδικού Τμήματος Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων (ΜΕΤΠΕ) και όλες οι περιφερειακές μονάδες της Πυροσβεστικής με την συμβολή και της αστυνομίας στο ζήτημα της προσβασιμότητας και της προσπέλασης.

Αποζημίωση για τις συσκευές που χάλασαν λόγω διακοπής του ρεύματος

«Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορεί να πάρει μόνος του όλο το βάρος της κακοκαιρίας».
Αυτό τόνισε μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο εκπρόσωπος του ΔΣ Εργαζομένων Κ. Μασούρας.

Σχετικά με της ηλεκτρικές συσκευές που καταστράφηκαν από τις διακοπές ρεύματος, ενημέρωσε πως υπάρχει φόρμα στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ. Οπως είπε «κάθε πελάτης να αποζημιωθεί αν αποδειχθεί ότι καταστράφηκαν συσκευές κατά τη διακοπή του ρεύματος», παρέχοντας τα σχετικά έγγραφα.

Τα δέντρα, ο ΔΕΔΔΗΕ και οι ευθύνες

Σχετικά με το θέμα των ευθυνών για τα δέντρα, που έχει προκύψει και έχει προκαλέσει συγκρούσεις σε πολιτικό επίπεδο, είπε ότι ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ είναι «το κλάδεμα κλαδιών σε απόσταση 1,5 -2 μέτρων από τα καλώδια».

«Κάθε χρόνο κάνουμε επιθεώρηση στο δίκτυο, κάνουν το κλάδεμα εργολάβοι και εμείς μετά επιθεωρούμε», υπογράμμισε ο κ.Μασούρας.
Και επεσήμανε πως όταν ένα δέντρο πρέπει να κοπεί, ο ΔΕΔΔΗΕ «στέλνει γράμμα στο δασαρχείο, ενημερώνουμε το Δήμο και κάνουμε διακοπή του ρεύματος, αν πρέπει να κοπεί το δέντρο».

Συστάσεις του ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ σε συστάσεις για την προστασία του κόσμου από ηλεκτροφόρα καλώδια, ζητά όταν διαπιστώσουν ζημιές στο Δίκτυο (πεσμένα καλώδια, στύλους κλπ) να απομακρύνονται άμεσα.

Κάλεσε επίσης όσους πολίτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν με την Εταιρία για να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης, τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500, μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης, εδώ.

Διαφήμιση