Αρχική Τεχνολογία Στην μάχη κατά της παραπληροφόρησης το Twitter, με ένα νέο εργαλείο

Στην μάχη κατά της παραπληροφόρησης το Twitter, με ένα νέο εργαλείο

0
Twitter
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Το Twitter ζητά από τους χρήστες του να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης. Επισημαίνοντας παραπλανητικά και ψευδή tweets.

Πώς; Με το πιλοτικό πρόγραμμα που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου, το  Birdwatch. Που επιτρέπει την εγγραφή σε μια προεπιλεγμένη ομάδα χρηστών. Προς το παρόν, μόνο στις ΗΠΑ.

Όσοι θέλουν να εγγραφούν πρέπει να έχουν μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με έδρα τις ΗΠΑ. Επαληθευμένο email και αριθμό τηλεφώνου και καμία πρόσφατη παραβίαση κανόνων Twitter.

Το Twitter είπε ότι θέλει τόσο “οι ειδικοί όσο και οι μη ειδικοί” να γράφουν σημειώσεις Birdwatch.

“Στη δοκιμή, έχουμε δει μη ειδικούς να γράφουν συνοπτικές, χρήσιμες και κατανοητές σημειώσεις, αναφέροντας συχνά πολύτιμες πηγές ειδικών”, έγραψε η εταιρεία σε ανάρτηση της.

Το Birdwatch, φιλοδοξεί να  αντιμετωπίσει με τον καλύτερο τρόπο την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στο Twitter.
Παρά τους αυστηρούς κανόνες, τα ψεύδη σχετικά με τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ και τον κορωνοϊό συνεχίζουν να εξαπλώνονται.

Αλλά στόχος είναι να λειτουργήσει, το Birdwatch. Και να συμβάλλει στον εντοπισμό όσων χρησιμοποιούν το Birdwatch προς όφελος τους, διασπείροντας ψεύδη.

Το Twitter σκοπεύει να επισυνάψει μια “βαθμολογία χρησιμότητας” σε κάθε μία από τις αναρτήσεις. Επισημαίνοντας αυτές που σύμφωνα με την βαθμολογία είναι χρήσιμες.

Το Birdwatch δεν θα αντικαταστήσει άλλες ετικέτες και πραγματικούς ελέγχους που χρησιμοποιεί το Twitter. Κυρίως για εκλογές ή παραπλανητικές δημοσιεύσεις που σχετίζονται με το COVID-19.

Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με 1.000 χρήστες και σύντομα θα επεκταθεί πέρα ​​από τις ΗΠΑ.

 

Διαφήμιση