Αρχική Επιλεγμένα Εκσυγχρονίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

Εκσυγχρονίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

0
τρενο ΕΡΓΟΣΕ
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Τροχοδρομούν σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Ήδη εγκρίθηκαν οι ενέργειες για την ολοκλήρωση έργων κομβικής σημασίας για την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου. Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά άμεσα τις διαδικασίες δημοπράτησης τους.

Κ. Καραμανλής: «Έργα που θα συνδέσουν τις κρίσιμες υποδομές»

«Πρόκειται για έργα που θα συνδέσουν τις κρίσιμες υποδομές, όπως λιμάνια, αεροδρόμια και τις Βιομηχανικές Περιοχές της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

Ενισχύοντας έτσι την εμπορική χρήση του σιδηροδρόμου και δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τη χώρα και την οικονομία.

Πλέον τα έργα προχωρούν, με τους διαγωνισμούς να προκηρύσσονται διαδοχικά και τις διαδικασίες δημοπράτησης να προχωρούν με ιδιαίτερα ταχύ ρυθμό.

Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι αποφασισμένη να αποκτήσει η Ελλάδα επιτέλους ένα σύγχρονο, αξιόπιστο και ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο».

ΕΡΓΟΣΕ

Τα επόμενα βήματα

Την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου θα αποσταλεί η προκήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η έγκριση αναμένεται εντός 3-4 εργάσιμων ημερών.

Στη συνέχεια και αφού δοθεί το «πράσινο φως» και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η προκήρυξη αναμένεται να αναρτηθεί στο ΕΣΗΔΗΣ κοντά στις 9 Δεκεμβρίου. Και τότε θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής προσφορών.
Οι προσφορές σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα ολοκληρωθούν στις 29 Ιανουαρίου 2021.

Το αντικείμενο του έργου

Αναφορικά με το φυσικό αντικείμενο του έργου (ΑΔ 713) συνολικού προϋπολογισμού 46,5 εκατ. ευρώ, αυτό αφορά σε εργασίες που αποσκοπούν σε:

  • Εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level-1.
    Αφορά το τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη.
  • Αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σηματοδότησης. Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1, που αποτελεί τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.

Εγκρίθηκε από την ΕΕ η διακήρυξη διαγωνισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος

Πέραν του συγκεκριμένου έργου, εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση η Διακήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος.

Προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ (ΑΔ 736), ενώ η ΕΡΓΟΣΕ έστειλε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου τα τεύχη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε.) της υπ’ αριθμ. 635 Σύμβασης προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Με τις ενέργειες αυτές επιταχύνεται η υλοποίηση τριών έργων συνολικού προϋπολογισμού 133,5 εκατ. ευρώ.

τρένο διαγωνισμός

«Σήμερα κάναμε ακόμη ένα βήμα προς την υλοποίηση της δέσμευσης μας για επιτάχυνση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης.

Με τις προκηρύξεις αυτών των έργων, κλείνουμε μια δύσκολη για όλους χρονιά με θετικό πρόσημο.

Και προχωράμε ακόμη πιο δυναμικά στο 2021 με τη συνέχιση της ολοκλήρωσης έργων. Το σχεδιασμό και την ένταξη νέων έργων που θα διασυνδέσουν τις κρίσιμες υποδομές της χώρας με τον σιδηρόδρομο.

Ταυτόχρονα, έως το τέλος του έτους αναμένεται η υποβολή των τευχών δημοπράτησης του διαγωνισμού ανάθεσης Τεχνικού Συμβούλου, που θα συμβάλλει στην περαιτέρω ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και στην επιτάχυνση της υλοποίησης των έργων».

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here