Αρχική COVID-19 Το ποσοστό των ασυμπτωματικών με κορονοϊό δεν ξεπερνά το 20%

Το ποσοστό των ασυμπτωματικών με κορονοϊό δεν ξεπερνά το 20%

0
Κορονοϊός, μάσκες
Διαφήμιση

Τα περισσότερα άτομα με κορονοϊό έχουν συμπτώματα. Αλλά οι ασυμπτωματικές περιπτώσεις αποτελούν περίπου το 20% των λοιμώξεων, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Η ελβετική επιστημονική μελέτη, με επικεφαλής τη Δρ Νταϊάνα Μπουιτράγκο-Γκαρσία του Πανεπιστημίου της Βέρνης. 
Οι ερευνητές ανέλυσαν 79 μελέτες με 6.616 συμμετέχοντες για να προσδιορίσουν το ποσοστό των ασθενών Covid-19 που δεν εμφάνισαν συμπτώματα. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο PLOS Medicine.

Η νέα μελέτη εκτιμά ότι γίνεται συχνά σύγχυση ανάμεσα στους προσυμπτωματικούς και στους ασυμπτωματικούς. Καθώς σε αρκετές περιπτώσεις αυτοί που θεωρούνται ασυμπτωματικοί.
Στην πραγματικότητα απλώς θα εμφανίσουν -έστω και ήπια- συμπτώματα αργότερα.
Αυτό όμως, δεν καταγράφεται, επειδή δεν ακολουθεί επανέλεγχος των ίδιων προσυμπτωματικών ατόμων μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Σε ικανό βάθος χρόνου, περίπου το 80% των ατόμων που μολύνονται από κορονοϊό, θα εμφανίσουν ένα ή περισσότερα συμπτώματα. Και συνεπώς μόνο το 20% ποτέ δεν εκδηλώνουν το παραμικρό σύμπτωμα.

Οι ακριβείς εκτιμήσεις για το ποσοστό των ασυμπτωματικών και των προσυμπτωματικών λοιμώξεων είναι ζωτικές. Για την καλύτερη κατανόηση της μετάδοσης του SARS-CoV-2 στον πληθυσμό.

Σιωπηλοί διασκορπιστές

Οι ειδικοί δήλωσαν ότι τα άτομα που έχουν μολυνθεί αλλά δεν έχουν συμπτώματα μπορεί να έχουν «συγκρίσιμη δυνατότητα» για τη διάδοση του ιού, με εκείνα που έχουν συμπτώματα.

«Τα ευρήματα της συστηματικής επισκόπησης των δημοσιεύσεων από τις αρχές της πανδημίας υποδηλώνουν ότι οι περισσότερες μολύνσεις SARS-CoV-2 δεν είναι ασυμπτωματικές, δηλώνει η Νταϊάνα Μπουιτράγκο-Γκαρσία.

Η συμβολή των προ-συμπτωματικών και ασυμπτωματικών λοιμώξεων στη συνολική μετάδοση SARS-CoV-2 σημαίνει ότι τα μέτρα πρόληψης θα συνεχίσουν να χρειάζονται.

Κι αυτά είναι ο συνδυασμός υγιεινής των χεριών, μάσκα, δοκιμές και ανίχνευση και στρατηγικές απομόνωσης και κοινωνική απόσταση».

 

Διαφήμιση