Αρχική Επιλεγμένα Πως τα σουπερμάρκετ μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ το πλαστικό σε...

Πως τα σουπερμάρκετ μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ το πλαστικό σε προϊόντα

0
Σούπερ Μάρκετ

Εστιάζοντας σε μερικά βασικά προϊόντα, τα σούπερ μάρκετ θα μπορούσαν να μειώσουν τη χρήση πλαστικών κατά περισσότερο από το ένα τρίτο.

Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση της Greenpeace. Με αλλαγή της συσκευασίας 13 προϊόντα – όπως ανθρακούχα ποτά, φρούτα, λαχανικά και οικιακά απορρυπαντικά – τα σούπερ μάρκετ θα μπορούσε να αφαιρέσουν 45 δισεκατομμύρια κομμάτια πλαστικού σε ένα χρόνο.

Θα μείωναν το πλαστικό κατά περίπου 35%, πάνω από 300.000 τόνους πλαστικού.
Κι αυτά, μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Αυτό είναι το αντίστοιχο βάρος των 7.000 φορτηγών παράδοσης σούπερ μάρκετ. Που αν παραταχθούν σε ουρά θα καλύψουν την απόσταση, από το Μπέρμιγχαμ στο Μάντσεστερ.

Σούπερ Μάρκετ

Μείωση στις πλαστικές συσκευασίες σε 54 κατηγορίες προϊόντων

Η έκθεση προτείνει στα σούπερ μάρκετ να μειώσουν τις πλαστικές συσκευασίες σε 54 κατηγορίες προϊόντων.

Αλλά επίσης αποκαλύπτει ότι μπορούν να γίνουν τεράστιες περικοπές στα πλαστικά τους αποτυπώματα εστιάζοντας σε 13 κατηγορίες με τις υψηλότερες δυνατότητες μείωσης.

Η Greenpeace επέλεξε αυτές τις 13 κατηγορίες ειδικότερα επειδή γενικά έχουν υψηλή βαθμολογία και στις 3 μετρήσεις.

Όπως βάρος, μονάδες πωλήσεων και τον αριθμό των στοιχείων. Η Greenpeace προτείνει οι λιανοπωλητές να δώσουν προτεραιότητα σε αυτές τις κατηγορίες.

Προκειμένου να πραγματοποιήσουν εκτεταμένες μειώσεις στο πλαστικό μιας χρήσης το συντομότερο δυνατό.

σούπερ μάρκετ

Οι 13 προτεινόμενες κατηγορίες προϊόντων

  1. Εμφιαλωμένο νερό.
  2. Ανθρακούχα ποτά.
  3. Γάλα.
  4. Ποτά και χυμοί φρούτων.
  5. Προϊόντα καθαρισμού οικιακής χρήσης.
  6. Απορρυπαντικά και μαλακτικά.
  7. Αθλητικά και ενεργειακά ποτά.
  8. Ρύζι.
  9. Λαχανικά και σαλάτες.
  10. Φρούτα.
  11. Χυμοί φρούτων.
  12. Αραιωτικά ποτά (κοκτέιλ και σκουός).
  13. Προϊόντα μπάνιου και ντους.

Η έκθεση της Greenpeace δεν παρέχει μόνο τους πιο ενημερωμένους υπολογισμούς σχετικά με το πόσο πλαστικές συσκευασίες χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ.

Αλλά εξηγεί επίσης ένα μοντέλο για το πώς όλα τα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου θα μπορούσαν να κόψουν τα πλαστικά τους αποτυπώματα κατά 50% έως το 2025.

Το σημαντικό είναι ότι η έκθεση παρέχει μοναδική προβολή σε ολόκληρο τον τομέα για πρώτη φορά.

Πρόκειται για μία από τις πρώτες μελέτες που έχουν μηδενικές κατηγορίες προϊόντων «hotspot».

Εντοπίζοντας τους μεγαλύτερους ένοχους πλαστικών απορριμμάτων στα καταστήματα. Και επισημαίνει τις κατηγορίες προϊόντων που έχουν το υψηλότερο δυναμικό μείωσης πλαστικών.

«Αυτός είναι ένας λαμπρός στόχος, λέει ο Hugh Fearnley-Whittingstall, διάσημος σεφ, συγγραφέας φαγητού και παρουσιαστής του War on Plastic.

Και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα σούπερ μάρκετ θα μπορούσαν να τον πιάσουν αν το ήθελαν πραγματικά.

Πρέπει να τους κάνουμε να το θέλουν. Υποστηρίζοντας κάθε πρωτοβουλία μείωσης πλαστικών και αποφεύγοντας ότι είναι πλαστικό».

σούπερ μάρκετ

Οι πλαστικές συσκευασίες μπορούν μειωθούν κατά το ήμισυ στα επόμενα πέντε χρόνια

Η ομάδα ανέλυσε μεμονωμένα πλαστικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στη συσκευασία.

Όπως καπάκια και φιλμ, και στη συνέχεια μοντελοποίησε αυτά τα δεδομένα μαζί με τις μονάδες βάρους και πωλήσεων για να παράγει τα τελικά αποτελέσματα.

Η Greenpeace πιστεύει ότι εάν τα σούπερ μάρκετ εφαρμόσουν τα ευρήματα, οι πλαστικές συσκευασίες θα μπορούσαν να μειωθούν κατά το ήμισυ στα επόμενα πέντε χρόνια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here