Αρχική Επιχειρείν Μετρό Θεσσαλονίκης: Η ADT ΩΜΕΓΑ ΑΤΕ αναλαμβάνει τη μελέτη ανάπτυξης

Μετρό Θεσσαλονίκης: Η ADT ΩΜΕΓΑ ΑΤΕ αναλαμβάνει τη μελέτη ανάπτυξης

0
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI
Διαφήμιση

To …δαχτυλίδι για την εκπόνηση της πρώτης Μελέτης Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης (ΜΑΜΘ) για λογαριασμό της Αττικό Μετρό Α.Ε. παίρνει τελικά η εταιρεία ADT ΩΜΕΓΑ ΑΤΕ. Η διαγωνιστική διαδικασία ξεκίνησε πέρσι τον Μάιο και η σύμβαση πάει για έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια για υπογραφή.

Κόστος και χρονοδιάγραμμα

Μετρό Θεσσαλονίκης

Η μελέτη προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022, έναν χρόνο δηλαδή πριν παραδοθούν σε λειτουργία οι δύο πρώτες γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Ο προϋπολογισμός του έργου, το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων («Μελέτες νέων επεκτάσεων του Μετρό Αθήνας και του Μετρό Θεσσαλονίκης»), ανέρχεται στα 2,99 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) – με τα 2,6 εκατ. να αφορούν τη μελέτη συγκοινωνιακών έργων καθεαυτήν και οι υπόλοιπες 390.000 ευρώ τυχόν απρόβλεπτες δαπάνες.

Στόχος της ΜΑΜΘ είναι η διερεύνηση και τεκμηρίωση των αναγκών σε νέα έργα Μετρό μετά την υλοποίηση της Βασικής Γραμμής Μετρό και της Επέκτασης προς Καλαμαριά, ώστε να διαμορφωθεί ένα Σχέδιο Ανάπτυξης Δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο ενός επικαιροποιημένου Σχεδίου Μεταφορών για την πόλη.

Η μελέτη, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ), αφορά το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης (Π.Σ.Θ.) και τη γύρω Περιαστική Ζώνη με συνολικό πληθυσμό περίπου 991.847 κατοίκων, δηλαδή σχεδόν το 90% του συνολικού πληθυσμού της πόλης.

Τι περιλαμβάνει η μελέτη

Μετρό Θεσσαλονίκης: Η ADT ΩΜΕΓΑ ΑΤΕ αναλαμβάνει τη μελέτη ανάπτυξης

  • Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στη λειτουργία των μεταφορικών συστημάτων της Περιοχής Μελέτης και τα χαρακτηριστικά ή οι παράμετροι που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των συστημάτων αυτών.
  • Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και η δημιουργία σχετικών Βάσεων Δεδομένων.
  • Διαμόρφωση εναλλακτικών σεναρίων δικτύων μεταφορικής υποδομής στο πλαίσιο του μεσομακροπρόθεσμου σχεδιασμού ανάπτυξης της Περιοχής Μελέτης και των μεταφορικών συστημάτων.
  • Ανάπτυξη Συγκοινωνιακού Μοντέλου για τη Θεσσαλονίκη, δηλαδή του μηχανισμού προσομοίωσης της συγκοινωνιακής λειτουργίας της Περιοχής Μελέτης και των στοιχείων που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των μεταφορικών συστημάτων, ώστε να γίνει αξιολόγηση των εναλλακτικών σεναρίων των μεταφορικών δικτύων για την επιλογή του βέλτιστου Σχεδίου Ανάπτυξης Δικτύου Μετρό, στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Μεταφορών.

Πηγή: ypodomes.com

Διαφήμιση