Αρχική COVID-19 Πως η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζουμε για φαγητό

Πως η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζουμε για φαγητό

0
Σούπερ Μάρκετ
Διαφήμιση

Στο διάστημα του lockdown ανά τον κόσμο λόγω λόγω πανδημίας τα πάντα είχαν κλείσει εκτός από τα καταστήματα τροφίμων.

Και τα ψώνια σε καταστήματα τροφίμων που ήταν ρουτίνα, γίνονταν πια μέσα σε μία νέα πραγματικότητα. Μία πραγματικότητα που εν’ μέρει ισχύει ακόμα.

Καταστήματα και καταναλωτές προσέχουν να διατηρηθούν τα μέτρα ασφαλείας για να περιοριστεί η πανδημία. Και αυτά τα μέτρα άλλαξαν τον τρόπο που ψωνίζουμε.

Οι αλλαγές στον τρόπο που ψωνίζουμε λόγω Covid-19

Γραμμές κοινωνικής απόστασης

Κορονοϊός Πως η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζουμε για φαγητό

Οι γραμμές με αυτοκόλλητα στο δάπεδο του σούπερ μάρκετ μας υπενθυμίζουν το αυτονόητο. Να κρατάμε τις αποστάσεις, στην ουρά του ταμείου.

Ανέπαφες πληρωμές

Τα περισσότερα καταστήματα έχουν εφαρμόσει ανέπαφες πληρωμές για να διατηρήσουν τους υπαλλήλους τους ασφαλείς. Η πληρωμή χωρίς επαφή ενθαρρύνεται, ενώ σε πολλά σούπερ μάρκετ στα ταμεία υπάρχουν πλεξιγκλάς.

Προγραμματισμός

Η λίστα με τα προϊόντα ήταν πάντα ένα…μυστικό όπλο στα ψώνια. Τώρα είναι αναγκαίο. Θα σας βοηθήσει να μην περιφέρεστε και το πιο σημαντικό, να βγείτε από το κατάστημα γρήγορα.

Εφοδιασμός

Πως η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζουμε για φαγητό

Εντάξει δεν θα ψωνίσετε σαν να περιμένετε την αποκάλυψη, αλλά για μερικές εβδομάδες. Έτσι θα πηγαίνετε λιγότερο στο κατάστημα κάτι που όλοι πρέπει να προσέξουμε. Ελέγχετε τακτικά τα ντουλάπια σας για να βεβαιωθείτε ότι έχετε αποθέματα.

Οχι σνακ

Αν και δεν υπάρχουν πια δωρεάν δείγματα τυριών, αλλαντικών κλπ, καλό θα είναι αν επανέλθουν να τα αποφύγετε.

Προσοχή στην αυτοεξυπηρέτηση

Κορονοϊός

Μεταξύ ανοιχτών δοχείων φαγητού και κοινόχρηστων σκευών, οι σταθμοί αυτοεξυπηρέτησης είναι χώροι αναπαραγωγής βακτηρίων κάθε είδους, συμπεριλαμβανομένου του Covid-19.

Διαδικτυακές αγορές

Σε λίγους μήνες, οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν στα ύψη. Στις ΗΠΑ κάλυψαν το 10% έως 15% του συνόλου των δαπανών των καταστημάτων τροφίμων. Πριν από την πανδημία ήταν 3%-4% των δαπανών παντοπωλείων ήταν από το διαδίκτυο.

ΠΗΓΗ: delish

Διαφήμιση