Αρχική Επιχειρείν ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Γιορτάζει τα 40 χρόνια του και δίνει για 40 μέρες προσφορές

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Γιορτάζει τα 40 χρόνια του και δίνει για 40 μέρες προσφορές

Επετειακή καμπάνια με πρωταγωνιστή το συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία
0
ΓΕΡΜΑΝΟΣ μαγαζί

40 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Από ένα κατάστημα το 1980 στο κέντρο της Αθήνας, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ μετεξελίχθηκε στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα, μια αλυσίδα με επίκεντρο τον πελάτη και προορισμό την τεχνολογία. Χάρη σε αυτή τη μοναδική εξελικτική πορεία 40 χρόνων, συγκαταλέγεται σήμερα στα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands στην Ελλάδα.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Γιορτάζει τα 40 χρόνια του και δίνει για 40 μέρες προσφορές

40 ημέρες μεγάλες προσφορές

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζει τα 40 χρόνια της μαζί με τους καταναλωτές, με δυνατές προσφορές και εκπλήξεις για 40 ημέρες. Από τις 15 Ιουνίου και κάθε μέρα μια μεγάλη προσφορά -που θα διαρκεί 24 ώρες- περιμένει τους καταναλωτές στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και online στο eshop της εταιρείας, από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως smartphones, laptops, smartwatches, tablets, games και αξεσουάρ, για να μπουν στην καρδιά της τεχνολογίας και να ζήσουν συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες.

Ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ δήλωσε:

«Όλα αυτά τα χρόνια, μαζί με την τεχνολογία, εξελίσσεται και η μάρκα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Κοιτάμε μπροστά και φροντίζουμε να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις. Να παρέχουμε στον πελάτη αυτό που χρειάζεται, πριν να το ζητήσει. Να είμαστε δίπλα του στα εύκολα και στα δύσκολα. Η συμπλήρωση των 40 χρόνων της ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέπεσε με πρωτόγνωρες στιγμές για όλους μας. Εν μέσω πανδημίας, συνεχίσαμε να είμαστε εκεί για τον πελάτη, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ που απέδειξαν ότι δίκαια αυτή η αλυσίδα, 40 χρόνια τώρα, χαίρει της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να τιμούμε αυτή την εμπιστοσύνη. Με την ποιότητα και την αξιοπιστία που μας διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια, τη δύναμη του Ομίλου ΟΤΕ και με όχημα την τεχνολογία, δημιουργούμε σήμερα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ του αύριο. Για εμάς τα 40 χρόνια είναι μόνο η αρχή»,

ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Mε πάνω από 19 εκατομμύρια επισκέπτες σε ετήσια βάση, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σπάνε ρεκόρ επισκεψιμότητας. Αίσθηση έχει προκαλέσει η νέα καινοτόμα σχεδιαστική φιλοσοφία που εισάγει η ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα καταστήματά της που είναι μεγαλύτερα, περισσότερο διαδραστικά και δίνουν έμφαση στην ψηφιακή εμπειρία του πελάτη. Με τη νέα αυτή αισθητική είναι ήδη διαθέσιμα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα Βριλήσσια, την Αγ.Παρασκευή και την Καλαμάτα. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί τον No 1 προορισμό για Service[1] προϊόντων τεχνολογίας και κινητού, ενώ οι πελάτες της απολαμβάνουν μοναδικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως οι Tech Experts, και τα G Files, G Insurance και G-Buy Back. Το brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται σταθερά κοντά στο νεανικό κοινό, όπως καταδεικνύει και η πρώτη θέση που έχει στους νέους το YouTube κανάλι ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην κατηγορία retail και telcos με περισσότερους από 165.000 subscribers.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Η τεχνολογία αλλάζει. Αυτό που μένει ίδιο είναι το συναίσθημα

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι συνώνυμο της εξέλιξης. Ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και αλλάζει διαρκώς για να γίνεται καλύτερη. Ακούει τις ανάγκες των καταναλωτών και προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μέσα σε αυτά τα 40 χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις ήταν καταιγιστικές, αλλάζοντας ριζικά την καθημερινότητά μας, τον τρόπο που επικοινωνούμε, που διασκεδάζουμε, που εργαζόμαστε, που μαθαίνουμε. Αυτό που έμεινε ίδιο, είναι το συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία. Ο ενθουσιασμός του καινούργιου, η χαρά και η συγκίνηση του να μοιράζεσαι στιγμές. Αυτό αποτυπώνει η νέα επετειακή καμπάνια της ΓΕΡΜΑΝΟΣ που συστήνει διαφορετικούς ανθρώπους, οι οποίοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία της εποχής τους, έχοντας κοινό παρονομαστή τα συναισθήματα που βιώνουν.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ

O κ. Κωνσταντίνος Βούζας, Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής:

«Στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν πουλάμε απλώς τεχνολογία. Φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά στην τεχνολογία και τη ζούμε μαζί τους. Η νέα καμπάνια μάς θυμίζει ότι η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, εδώ και 40 χρόνια, μέσα από το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων της, το εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό της, αλλά και την μεγάλη γκάμα των high tech προϊόντων της, μας βάζει στην καρδιά της τεχνολογίας, αλλά και στην ουσία της: το συναίσθημα», δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Βούζας, Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής. Και συμπλήρωσε: «Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη και στην άριστη εξυπηρέτησή του και να ενισχύουμε τις δεξιότητες των ανθρώπων μας σε νέες τεχνολογίες. Να αναβαθμίζουμε τα καταστήματά μας, να εμπλουτίζουμε τη γκάμα των προϊόντων μας και να φέρνουμε περισσότερα digital στοιχεία. Με έναν στόχο: να γίνουμε αφορμή για να ζήσουν οι πελάτες μας ακόμη περισσότερες αξέχαστες στιγμές με δυνατά συναισθήματα».

Μπορείτε να δείτε τη νέα καμπάνια εδώ .

[1] Στοιχεία από πανελλαδική ποσοτική έρευνα Brand Γερμανός σε συνολικό δείγμα 12.028 ατόμων (Μάρτιος-Δεκέμβριος 2019).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here