Αρχική Επιλεγμένα Το νέο τουριστικό πρόσωπο της Αττικής – Η καμπάνια της Περιφέρειας

Το νέο τουριστικό πρόσωπο της Αττικής – Η καμπάνια της Περιφέρειας

0
Περιφέρεια Αττικής
Διαφήμιση

Σε ειδική εκδήλωση παρουσιάστηκε από τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη, το νέο πρόσωπο της Αττικής, ως σύγχρονου, κοσμοπολίτικου τουριστικού προορισμού.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οκτώ νέα, θεματικά σποτάκια, με τα οποία η Αττική εγκαινιάζει μια νέα στρατηγική εξωστρέφειας με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας τουριστών στην Αττική και των τουριστικών εσόδων κατά 10% το 2020.

Όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, η Αττική μπορεί να αποστασιοποιηθεί από την …αφήγηση του παρελθόντος και να επανατοποθετηθεί στις διεθνείς αγορές ως ιδανικός τουριστικός προορισμός για κάθε απαίτηση.

Συγκεντρώνει, όσα μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα ολόκληρη, τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Φυσική ομορφιά, πολιτισμό, αξιοθέατα, ζεστή φιλοξενία, διασκέδαση και  πλήθος θεματικών τουριστικών εμπειριών που την καθιστούν έναν σύγχρονο, κοσμοπολίτικο 12μηνο ευρωπαϊκό τουριστικό προορισμό».

Κεντρικός άξονας της τουριστικής αναπτυξιακής πολιτικής της Περιφέρειας Αττικής είναι, σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη, το Μουσείο της Ακρόπολης (όπου και η παρουσίαση) ,«που είναι ένα από τα τρία πιο δημοφιλή μουσεία του κόσμου μαζί με το Μετροόλιταν της Νέας Υόρκης και το Ερμιτάζ της Αγίας Πετρούπολης».

Η Αθήνα στους top10 προορισμούς

Ο υφυπουργός Τουρισμού Μ. Κόνσολας, στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ανέφερε ότι «η Αττική και δη η Αθήνα συμπεριλαμβάνεται στους 10 πιο σημαντικούς αστικούς προορισμούς στον κόσμο, με το 60% των τουριστών να προτιμά το κέντρο, το 15% την ανατολική πλευρά της πόλης, το 10% τη νότια και το 15% τα Βόρεια Προάστια».

Διαβεβαίωσε παράλληλα, ότι το υπουργείο εντείνει τις προσπάθειές του και θεραπεύει τις παθογένειες, επιδιώκοντας διαρκώς αποτελεσματικές λύσεις.

Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε επίσης σε πρόσφατη διυπουργική σύσκεψη στην οποία συμμετείχε και ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, όπου αποφασίστηκε η ανάπτυξη του Καταδυτικού Τουρισμού και η ίδρυση Παγκόσμιου Κέντρου Τουριστικής Εκπαίδευσης στην Ανάβυσσο.

Στη στενή συνεργασία του ΕΟΤ με τους φορείς Α’ και Β’ βαθμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης αναφέρθηκε στον χαιρετισμό του ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποιος τόνισε ότι ο ΕΟΤ δεν επικυρώνει μόνο τα προγράμματα των Περιφερειών αλλά συνεργάζεται στενά μαζί τους και στέκεται αρωγός σε ότι απαιτείται για την ενίσχυση της εξωστρέφειας τους.

Οι στρατηγικοί στόχοι

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ.Πατούλης εξειδίκευσε τους στόχους της στρατηγικής της Περιφέρειας, η οποία επιδιώκει αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά 5% για το 2020 (δηλαδή 6,1 εκατ. αφίξεις στην Αττική) και βελτίωση των τουριστικών εισπράξεων κατά 10%, δηλαδή 2,745 δις ευρώ.

Προσδιορίζοντας τη στρατηγική για την αύξηση των εισπράξεων και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα για το 2020 τόνισε ότι στους στόχους συμπεριλαμβάνονται τα εξής:

  • Αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής κατά 4% *(5,7 ημέρες)
  • Αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 10% (35 εκ. διανυκτερεύσεις)
  • Αύξηση στην κατά κεφαλή δαπάνη/επίσκεψη  κατά 5% (450 €)
  • Έμφαση σε ειδικές μορφές Τουρισμού που προσελκύουν επισκέπτες με υψηλά εισοδηματικά προφίλ (πχ Ιατρικός, Τουρισμός, Θερμαλισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Τουρισμός Πολυτελείας κ.ά.)
  • Αύξηση κλινών κατά 2.000 (από 62.800 σε 64.000 ή 2%), με έμφαση στα 4 αστέρων και 5 αστέρων ξενοδοχεία (από 31.800 σε 33.000 ή 3,7%).
Διαβάστε επίσης:  Μεγαλόπολη: ομαλή μετάβαση με φυσικό αέριο

Τα έργα της Περιφέρειας

 Ο Περιφέρειάρχης, ανέφερε αναλυτικά και τα έργα που σχεδιάζονται.

Αναλυτικά ανέφερε τα εξής:

  • το παράκτιο μέτωπο στη βάση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης,
  • την αξιοποίηση των Ολυμπιακών έργων για megaevents,
  • την ανάπτυξη δικτύου συγκοινωνιών με υδροπλάνα
  • την υποστήριξη πολιτιστικών δρώμενων
  • την επιτάχυνση των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων για τουριστικά έργα
  • τη δημιουργία σταθμών ηλεκτροκίνησης , αλλά και
  • την τόνωση της διαφημιστικής καμπάνιας στις κύριες τουριστικές αγορές σε κοινωνικά δίκτυα και σε ειδικά κοινά, όπως είναι η τουρίστες  υψηλών εισοδημάτων.

Τα τουριστικά σποτ της Περιφέρειας

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν σε πρώτη προβολή τα τρία νέα τουριστικά σποτ της από τα συνολικά 8 θεματικά βίντεο που έχει σχεδιάσει η Περιφέρεια Αττικής για:

  • τον θαλάσσιο τουρισμό,
  • τον πολιτισμό,
  • τη γαστρονομία,
  • τον θρησκευτικό τουρισμό,
  • τον οικογενειακό τουρισμό,
  • τις περιηγητικές δραστηριότητες,
  • τον τουρισμό πολυτελείας και
  • τον συνεδριακό τουρισμό.

Τα σποτ σκηνοθέτησαν οι: Θοδωρής Παπαδουλάκης (“Νησί”, “Οι επισκέπτες”, “Μπαμπά μην τρέχεις”, “Η Λέξη που δεν λες”) και Μαρία Ντούζα (“Το δένδρο και η Κούνια”, “Σινέ Θησείον” κ.ά.).

Συγκεκριμένα:

Ο Θοδωρής Παπαδουλάκης σκηνοθέτησε τα: 

  • Interegenerational Video και
  • Γλάρος

Η Μαρία Ντούζα σκηνοθέτησε την Κουκουβάγια.

Τις δημιουργικές προσεγγίσεις και τις οπτικοακουστικές παραγωγές για την Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής ανέπτυξε ο managing director της Steficon (Μιχάλης Σαραντινός) – που επιμελήθηκε την παραγωγή των σποτ.

Η πρώτη γεύση από τα τρία σποτάκια άφησε εξαιρετική εντύπωση στο κοινό που εντυπωσιάστηκε τόσο από την υψηλού επιπέδου σκηνοθετική προσέγγιση και εκτέλεση της παραγωγής όσο και από το concept, την ιδέα και τη μουσική.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here