Αρχική Επιλεγμένα Από τι κινδυνεύουμε όταν δεν κάνουμε ξεκούραστο ύπνο

Από τι κινδυνεύουμε όταν δεν κάνουμε ξεκούραστο ύπνο

0
ύπνος

Όταν σκέφτεστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, η δίαιτα και η άσκηση έρχονται πρώτα στο μυαλό. Ο ξεκούραστος ύπνος; Όχι. Λάθος!

Σύμφωνα με τους επιστήμονες η έλλειψη ξεκούρασης ύπνου ευθύνεται για πολλά κακά στην υγεία μας. Όπως:

  • Υψηλότερα ποσοστά παχυσαρκίας, υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιακές παθήσεις
  • Εγκεφαλικό επεισόδιο, ασθένεια Alzheimer, ορισμένους καρκίνους και διαβήτη
  • Υψηλότερα ποσοστά κατάθλιψης και άγχους
  • Κακή διάθεση
  • Μειωμένη εστίαση, μνήμη και ικανότητες λήψης αποφάσεων
  • Μειωμένο συντονισμό, αθλητικές επιδόσεις και υψηλότερα ποσοστά ατυχημάτων
  • Χαμηλότερα επίπεδα αυτοελέγχου, ερεθιστικότητα και περισσότερα προβλήματα σχέσεων
  • Αδυναμία να διαχείρισης στρες
  • Μειωμένη ανοσολογική λειτουργία και συχνά κρυολογήματα
  • Μειωμένη σεξουαλική δράση.

ύπνος

Πόσο ύπνο χρειαζόμαστε;

Το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου των ΗΠΑ δημοσίευσε μια μελέτη από 18 επιστήμονες ύπνου και ερευνητές στην Υγεία του ύπνου.
Που δείχνει τον αριθμό ωρών που χρειάζονται όλες οι ηλικίες, χωρισμένες σε 9 ηλικιακά τμήματα.

sleep needs infographic start sleeping

Σύμφωνα με την έρευνα οι γυναίκες κοιμούνται περισσότερο από τους άνδρες. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να δυσκολέψουν τις γυναίκες να αποκτήσουν ύπνο ποιότητας, όπως:

  • Το ροχαλητό των συντρόφων τους (το 40% των ανδρών ροχαλίζουν σε αντίθεση με το 24% των γυναικών)
  • Εμμηνόπαυση
  • Εγκυμοσύνη
  • Στρες από την ευθύνη της οικογένειας και της εργασίας

ύπνος

Πώς θα κάνετε πιο ξεκούραστο ύπνο

Εάν υποψιάζεστε ότι έχετε διαταραχή του ύπνου, είναι καλύτερο να μιλήσετε με το γιατρό σας.
Μερικά από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι που μειώνουν την ποσότητα του ξεκούραστου ύπνου είναι:

  • Εκθέτοντας τον εγκέφαλό τους στο “μπλε φως” από το κινητό τους, ή από την τηλεόραση
  • Κατανάλωση καφεΐνης και ζάχαρης πριν από τον ύπνο
  • Να φάνε αρκετά πριν πέσουν για ύπνο
  • Ανάγνωση μηνυμάτων εργασίας στο κρεβάτι και εργασία μέχρι την ώρα του ύπνου.
  • Έχοντας έναν αγχωτικό τρόπο ζωής.
  • Να ξυπνάτε σε διαφορετικές ώρες κάθε μέρα
  • Ύπνος σε ένα στρώμα που είναι πολύ σκληρό, ή πολύ μαλακό ή παλιό. Αν ξυπνάτε με πόνο στην πλάτη ή στις αρθρώσεις, μπορεί να είστε σε λάθος στρώμα.
  • Να κοιμάστε σε πολύ ζεστό στρώμα.
  • Να έχετε άγχος ότι δεν θα κοιμηθείτε καλά κάτι που μπορεί να σας εμποδίσει να κοιμηθείτε καλά.
  • Η έλλειψη άσκησης, η οποία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την ανακούφιση του στρες και έχει συνδεθεί με τον καλύτερο ύπνο.

Πηγή: startsleeping

Διαβάστε επίσης:  Δημιουργήστε τα δικά σας Χριστουγεννιάτικα στολίδια

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here