Αρχική Ευζωία Η οικολογία, η νέα τάση στο ταξίδι πολυτελείας

Η οικολογία, η νέα τάση στο ταξίδι πολυτελείας

0
eco travel
Διαφήμιση

Το πολυτελές ταξίδι αλλάζει συνεχώς, και αυτή τη φορά είναι για καλό. Οι αλλαγές δεν έχουν να κάνουν με λιμουζίνες ή ελικόπτερα, διαμονή πέντε αστέρων και βραβευμένα με αστέρι Michelin εστιατόρια, αλλά με το περιβάλλον και την αειφορία.

Τα πολυτελή ταξίδια στρέφονται από το κοκτέιλ δίπλα στην πισίνα στα φιλικά προς το περιβάλλον ξενοδοχεία και στις εμπειρίες αυθεντικότητας.
Με όλο και περισσότερους ευαισθητοποιημένους πελάτες που έχουν επίγνωση των ζητημάτων βιωσιμότητας σχετικά με την ταξιδιωτική βιομηχανία, οι απαιτήσεις των ταξιδιωτών πολυτελείας διαμορφώνουν αυτές τις αλλαγές στο ταξίδι του είδους.

ταξίδι πολυτελείας

Η περιφερειακή κατανομή σε ταξιδιώτες πολυτελείας

Η πολυτέλεια στα ταξίδια εξακολουθεί να κατοικεί στη Δύση, σύμφωνα με την Amadeus. Βόρεια Αμερική και Δυτική Ευρώπη αντιπροσωπεύουν το 64% των εξερχόμενων πολυτελών ταξιδιών, αν και αποτελούν μόνο το 18% του παγκόσμιου πληθυσμού.

  • Οι μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης πολυτελών ταξιδιών είναι σε Νότια Ασία, Νοτιοανατολική Ασία και την αναδυόμενη Κροατία.
  • Και οι τρεις περιοχές υπερβαίνουν την ανάπτυξη κατά 8% σε σχέση με το σύνθετο ποσοστό ετήσιας ανάπτυξης (CAG), από το 2015 έως το 2025.

Πράσινο ταξίδι

Η αυξανόμενη συνειδητοποίηση των περιβαλλοντικών ζητημάτων και η προώθηση βιώσιμων δράσεων στη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική έχουν προκαλέσει την εμφάνιση ταξιδιωτών πολυτελείας που προτιμούν την αειφόρο και συνειδητή μετακίνηση στον τουρισμό.

Το συνειδητό ταξίδι, όπως και η τάση ταξιδιού ευεξίας και της αυθεντικότητας, σχετίζεται και προκύπτει από το μεταμορφωτικό ταξίδι.
Από την προσδοκία του ταξιδιού να αλλάξει και να μεταμορφώσει την καθημερινή ζωή του ταξιδιώτη. Να του δώσει μια νέα εικόνα για τη ζωή κατά την επιστροφή στο σπίτι.

ταξίδι

Οικολογική επίδραση

Όσον αφορά τις οικολογικές επιπτώσεις, οι ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικότητα και αειφορία προτιμούν να κάνουν κράτηση σε “πράσινα” ξενοδοχεία, που συνήθως είναι ανεξάρτητα, τοπικές επιχειρήσεις αντί μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων.

Εκτός από την οικολογική φιλοξενία, υπάρχουν επίσης θετικές οικολογικές επιπτώσεις όπως η διατήρηση οικοσυστημάτων λόγω της μείωσης του τουρισμού σε επιλεγμένα φυσικά πάρκα στις υψηλές περιόδους.
Τα ζώα και τα έντομα μπορούν να διατηρήσουν το φυσικό τους περιβάλλον, επιτρέποντας έτσι στο σύνολο του οικοσυστήματος να επιβιώσει.

Με την αλλαγή της αντίληψης της πολυτέλειας, οι κοινότητες στους ταξιδιωτικούς προορισμούς μπορούν να επωφεληθούν με τρόπους που δεν μπορούσαν νωρίτερα.

Η αυξημένη συνειδητοποίηση των απαιτήσεων του ταξιδιώτη καθιστά στις κυβερνήσεις επιτακτική την ανάγκη να διατηρήσουν τα φυσικά αξιοθέατα και να περιορίσουν τις κατασκευές.
Οι οικολογικές προτιμήσεις υποκινούν άμεσα τους ξενοδόχους να προσφέρουν βιώσιμα ξενοδοχεία. Ο κοινωνικός αντίκτυπος συμβαδίζει με τις οικονομικές εξελίξεις για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών σε λιγότερο πυκνοκατοικημένες αγροτικές περιοχές.

Τα ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν μία από τις σημαντικότερες πηγές αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον.
Αλλά με την συνεχιζόμενη αλλαγή αντίληψης από τους ταξιδιώτες πολυτελείας, αναμένεται να αλλάξει και η προσφορά στους ταξιδιώτες σε Αμερική, Ευρώπη και Ασία, βελτιώνοντας τελικά τη βιωσιμότητα ταξίδι.

Διαφήμιση