Αρχική Επιλεγμένα Ηλεκτρονικό εισιτήριο και Wi-Fi στα λεωφορεία

Ηλεκτρονικό εισιτήριο και Wi-Fi στα λεωφορεία

0
Λεωφορείο

Ανανέωση στον γερασμένο και ταλαιπωρημένο στόλο των αστικών και υπεραστικών λεωφορείων επιδιώκει ο Υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στάθης Γιαννακίδης, προς ανακούφιση του επιβατικού κοινού.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Δράση «Ενίσχυση επιχειρήσεων του τομέα αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών για την υιοθέτηση συστημάτων και την παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης πληροφόρησης του επιβατικού κοινού και ηλεκτρονικού εισιτηρίου» στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ της χώρας με την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών, την αυτόματη έκδοση εισιτηρίων και καρτών αλλά και την χρήση Wi-Fi σε όλα τα οχήματα.

Η σχετική Προκήρυξη υπογράφηκε στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)» του ΕΣΠΑ 2014 – 2020».

Οι δικαιούχοι

Λεωφορείο ΚΤΕΛ

Δυνητικοί δικαιούχοι είναι τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ που έχουν μορφή ΑΕ (Ανώνυμης Εταιρείας) ή Κοινού Ταμείου Εισπράξεων Λεωφορείων (ΚΤΕΛ). Κάθε δικαιούχος μπορεί να υποβάλει επενδυτικό σχέδιο με μέγιστο επιχορηγούμενο προϋπολογισμό:

  • Στα Αστικά: Έως και 15 λεωφορεία <= 140.000 ευρώ, από 16 λεωφορεία και πάνω <= 330.000 ευρώ.
  • Στα Υπεραστικά: Έως και 20 λεωφορεία <= 165.000 ευρώ, από 21 και πάνω <= 330.000 ευρώ.
  • Σε κάθε περίπτωση ο συνολικός επιχορηγούμενος προϋπολογισμός δεν μπορεί να ξεπεράσει το ποσό των 330.000 ευρώ.

Η κατανομή

Η δαπάνη της δράσης ανέρχεται σε 16.200.000 ευρώ και κατανέμεται στις περιφέρειες της χώρας ως εξής:

  • Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα: 7.710.000 ευρώ
  • Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη: 5.155.000 ευρώ.
  • Αττική: 235.000 ευρώ
  • Στερεά Ελλάδα: 1.600.000 ευρώ
  • Νότιο Αιγαίο: 1.500.000 ευρώ.

Οι στόχοι

Λεωφορείο

  • Να παρέχεται στο επιβατικό κοινό ένα σύνολο από αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες ειδικά σε θέματα πληροφόρησης εντός και εκτός του οχήματος.
  • Να επιτυγχάνεται μέσω των εγκατεστημένων εφαρμογών και της συλλογής των ποικίλων δεδομένων καλύτερη διαχείριση του στόλου των λεωφορείων και του ανθρώπινου δυναμικού.
  • Να γίνεται ο οικονομικός έλεγχος των εισιτηρίων και η διασύνδεση των αυτόματων πωλητών με το κεντρικό σύστημα του φορέα λειτουργίας (back-office συστήματα), μειώνοντας έτσι τα λειτουργικά κόστη και προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πολίτες.
  • Όλα τα συστήματα των φορέων λειτουργίας να διασυνδέονται με την κεντρική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εισιτηρίου του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

Τα συστήματα για τα ανανεωμένα λεωφορεία

  • Ολοκληρωμένο Τηλεματικό Σύστημα Δυναμικής Πληροφόρησης Κοινού.
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αυτόματης Έκδοσης Εισιτηρίων & Διαχείρισης Έξυπνου Εισιτηρίου και καρτών σε Αστικές και Υπεραστικές Συγκοινωνίες.
  • Συστήματα ασύρματης πρόσβασης στο Internet μέσω Wi-Fi στα οχήματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here