Αρχική Ειδήσεις 5ο Συνέδριο e-Business & Social Media World

5ο Συνέδριο e-Business & Social Media World

0

Το 5ο Συνέδριο e-Business & Social Media World (#ebsmw16) θαπραγματοποιηθείστοξενοδοχείο Divani Caravel τηνΤετάρτη 29 Ιουνίου 2016 μεγενικό τίτλο «Convert & Monetize: The Pro Era!»

Πρόκειται για το μεγαλύτερο συνέδριο στο χώρο των Social Media, του e-Business και του Marketing, το οποίο έχει καθιερωθεί ως το ετήσιο ραντεβού τόσο των στελεχών της συγκεκριμένης αγοράς, όσο και των εταιρειών που χρησιμοποιούν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες και τα σύγχρονα εργαλεία της τεχνολογίας, προκειμένου να κάνουν πράξη το κεντρικό σύνθημα του φετινού συνεδρίου: Convert & Monetize!

Η επιχειρηματική κοινότητα, αλλά και στελέχη από τους χώρους: Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Διαφήμισης, Marketing, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, PR & Επικοινωνίας, Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, ICT, Θεσμικοί αλλά και Νομικοί, συμμετέχουν είτε ως σύνεδροι είτε ως ομιλητές, σε ένα διάλογο που έχει ως επίκεντρο τις εξελίξεις στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, στη διαφήμιση και στο Marketing.

Συζητούν για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις, συμφωνούν ή διαφωνούν δημιουργικά, δικτυώνονται και αναζητούν το επόμενο βήμα της αγοράς, για την οποία όλοι πλέον συμφωνούν ότι αποτελεί βασικό πυλώνα και επιταχυντή της οικονομίας. Στην πράξη αφορά όλους τους κλάδους, αφού Every Business is e-Business!

Ιδιαίτερη έμφαση ωστόσο θα δοθεί σε τομείς που έχουν ήδη υιοθετήσει τις συγκεκριμένες προσεγγίσεις και έχουν αναπτυχθεί βέλτιστες πρακτικές όπως: Εμπόριο, Υπηρεσίες, Marketing, Τράπεζες, Ασφαλιστικές, Υπηρεσίες Φιλοξενίας και Τουρισμού, Τηλεπικοινωνίες, Πληροφορική, Media & Ενημέρωση, FMCG, Υγεία και Προσωπική Φροντίδα, Μόδα & Ένδυση, Εξυπηρέτηση Πελατών, Σύμβουλοι και Αναλυτές κ.α.

Με δεδομένο ότι οι διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στα Social Media και το e-Business, γίνονται όλο και πιο δυσδιάκριτες, χωρίς να σημαίνει ότι δεν διατηρούν τον αυτόνομο ζωτικό τους χώρο, αυξάνονται οι απαιτήσεις για ολοκληρωμένα μοντέλα δράσεων, που συνδυάζουν την επιχειρηματική διαχείριση με την επικοινωνιακή πολιτική.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη αλλάζει το τοπίο της αγοράς, αφού έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των προκλήσεων, των απαιτήσεων, αλλά και των ευκαιριών, για όσους θέλουν να δραστηριοποιηθούν στη συγκεκριμένη αγορά. Τα πάντα, απαιτούν πλέον διαχείριση από πραγματικούς επαγγελματίες, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του συνεδρίου «The Pro Era!».

Μέσα από αυτή την προσέγγιση, φέτος υπάρχει μία κοινή ολομέλεια στην οποία παρουσιάζονται ενδελεχώς οι συνέργειες ανάμεσα στις Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, τα οποία συνεργάζονται αποτελεσματικά και συντονισμένα προκειμένου να δημιουργηθεί το «Social e-Commerce».

Σε παράλληλη ενότητα θα διεξαχθούν εξειδικευμένα workshops με συνεχή ροή προκειμένου να καλυφθούν σε βάθος σημαντικές θεματικές της αγοράς όπως:

User Experience & Personal Interaction, Conversion Optimization, UX καιβελτιστοποίησητουΗλεκτρονικούΚαταστήματος, Shopping Behavior, Customer Service, Cross Border, Omni-Channel, Augmented Retail, Mobile Commerce, Digital Single Market & Νομοθεσία, ΕνίσχυσητηςΚαταναλωτικήςΕμπιστοσύνης, Payment & Security, Logistics, e-Skills κ.α.

Θα παρουσιαστούν επίσης οι νέες προσεγγίσεις αναφορικά με τη σημασία του περιεχομένου ως παράγοντα επιτυχίας, οι τάσεις που επικρατούν στο Marketing (Programmatic, Social Media, Mobile, SMS & e-mail, SEO, Affiliate κ.α.), καθώς και τα σύγχρονα εργαλεία ανάλυσης.

Τέλος, θα πραγματοποιηθούν παράλληλες δράσεις όπως workshops, διαγωνισμοί, gaming κ.α., με ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και ειδικότερα στα e-Skills, όπου θα πλαισιωθούν από μια σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων με υποτροφίες και πολλές εκπλήξεις.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here