Αρχική Ειδήσεις Η Τράπεζα Πειραιώς εισέρχεται δυναμικά στα Big Data

Η Τράπεζα Πειραιώς εισέρχεται δυναμικά στα Big Data

0

Η Τράπεζα Πειραιώς, μεγιστοποιεί την επιχειρηματική αξία που βρίσκεται κρυμμένη στον τεράστιο όγκο των αδόμητων δεδομένων που κατέχει μέσω της συνεργασίας με την SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της Επιχειρηματικής Ευφυΐας και των Business Analytics.

Η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει στην αξιοποίηση των Big Data Analytics και τη γνώση που αυτά δημιουργούν με την υιοθέτηση της λύσης SAS Text Analytics.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Forrester, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν μόλις το 25% των αδόμητων πληροφοριών για δημιουργία γνώσης, ενίσχυση της ικανότητας αναγνώρισης προβλημάτων και λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Το 90% σχεδόν όλων των δεδομένων που συγκεντρώνει μία εταιρεία συνιστούν αδόμητη πληροφορία, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο όγκο των δεδομένων της επιχείρησης. Τα αδόμητα δεδομένα (unstructured data) εξακολουθούν να αυξάνουν ταχύτατα σε όγκο και ποικιλία, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη -αλλά κρυμμένη- αξία στους οργανισμούς.

Οι επιχειρήσεις συλλέγουν σε καθημερινή βάση τεράστιο όγκο πληροφορίας, η οποία βασίζεται -κυρίως- σε κείμενο.

Η συλλογή γίνεται με πολλαπλούς τρόπους: ανατροφοδότηση από τον πελάτη (customer feedback), e-mails, ηλεκτρονικά αρχεία κειμένου, blogs, έρευνες (π.χ. έρευνα ικανοποίησης πελάτη), αναφορές και αιτήματα, social media, επικοινωνίες μέσω Call Centers και γραμμές εξυπηρέτησης πελατών, αρχεία μέσα από το web και πολλά άλλα.

Η Τράπεζα Πειραιώς λαμβάνει περίπου 100.000 έρευνες πελατών ετησίως στις οποίες ο πελάτης απαντάει είτε με προκαθορισμένες επιλογές είτε με ελεύθερο κείμενο.

Επιπλέον το Call Center καταγράφει σημαντικού περιεχομένου πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών με τη μορφή πάλι ελεύθερου κειμένου, ενώ μέσα στο Web και τα Social Media οι ίδιοι οι πελάτες καταγράφουν την εμπειρία τους.

Ο Οργανισμός είχε την ανάγκη μίας λύσης, η οποία να υποστηρίζει τόσο την Ελληνική γλώσσα όσο και τα Greeklish και να μπορεί να εξάγει insights όπως ο αυτόματος εντοπισμός των σημαντικών topics που χαρακτηρίζουν τα κείμενα (automated topic identification), η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) που εκφράζει ο πελάτης, η αυτόματη κατηγοριοποίηση των κειμένων σύμφωνα με το περιεχόμενό τους, ο αυτόματος εντοπισμός αναφορών σε συγκεκριμένες οντότητες, όπως η επωνυμία, τα καταστήματα, τα προϊόντα.

Ο Οργανισμός ήθελε να είναι σε θέση να συνδυάσει τα insight που προκύπτουν από τα αδόμητα δεδομένα με εσωτερικά δομημένα δεδομένα του οργανισμού και να μπορεί να τα παρακολουθεί μέσα από προηγμένες τεχνικές data visualization, exploration, performance dashboards και KPIs’και να λαμβάνει αποφάσεις που στηρίζονται στην πραγματική «φωνή του πελάτη» και βελτιστοποιούν την εξυπηρέτησή του.

Η φιλοσοφία της Τράπεζας Πειραιώς είναι συνυφασμένη με την πρωτοπορία, την καινοτομία και φυσικά την τεχνολογία. Ο Οργανισμός επενδύει συνεχώς στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και τη δημιουργία πολύτιμης επιχειρηματικής γνώσης από αυτή.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και ικανοποιημένοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας. Η υιοθέτηση της εξειδικευμένης λύσης SAS Text Analytics πιστεύουμε πως θα βοηθήσει στην αύξηση της ικανότητας του Οργανισμού να εντοπίζει προβλήματα και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη.

Παράλληλα, ο Οργανισμός μας αποκτά ένα ισχυρό στρατηγικό εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και συνάμα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα”, αναφέρει ο κ. Θωμάς Ιωσηφίδης, Head of Business Intelligence & CRM της εταιρείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here