Αρχική Ειδήσεις Κάψτε περισσότερες θερμίδες χωρίς να αλλάξετε τον τρόπο που γυμνάζεστε

Κάψτε περισσότερες θερμίδες χωρίς να αλλάξετε τον τρόπο που γυμνάζεστε

0
Διαφήμιση

Είτε είστε αρχάριος και βιάζεστε να δείτε τους κόπους σας να αποδίδουν καρπούς είτε φανατικός της άσκησης και ψάχνετε τρόπους να ξεφύγετε από την ρουτίνα εδώ θα ανακαλύψετε τις μικρές αλλαγές που θα σας φέρουν πιο κοντά στους στόχους σας.

Γυμναστείτε πριν το πρωινό γεύμα

Έχοντας καταναλώσει το προηγούμενο βράδυ ένα ελαφρύ γεύμα με μικρή ποσότητα υδατανθράκων , το επόμενο πρωί τα επίπεδα του γλυκογόνου βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα στο σώμα μας.

Έχοντας μεσολαβήσει αρκετές ώρες, το σώμα μας έχει χρησιμοποιήσει τους υδατάνθρακες, ακόμη και κατά την διάρκεια του ύπνου, με αποτέλεσμα κατά την διάρκεια της πρωινής άσκησης να καταναλώσει αρχικά σε σύντομο χρόνο το γλυκογόνο που έχει και στην συνέχεια πιο να χρησιμοποιήσει πιο άμεσα την επιπλέον ενέργεια που χρειαζόμαστε από τις αποθήκες του λίπος του.

Τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εντυπωσιακά αφού οι καύσεις του λίπους μπορεί να φτάσουν έως και 30% περισσότερες τις πρωινές ώρες τις ημέρας.

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here