Αρχική Ειδήσεις Έξι μικρές ασκήσεις ευεξίας που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σας

Έξι μικρές ασκήσεις ευεξίας που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σας

0

Η ρήση «δεν θέλει κόπο, αλλά τρόπο», εφαρμόζεται άψογα στις εμπνευσμένες από τις ευεργετικές τεχνικές της γιόγκα και του Τάι τσι, ασκήσεις, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να διώξετε το στρες , το άγχος, την αϋπνία και να χαλαρώσετε στην καθημερινότητά σας.

Βουητό στα αφτιά: Αισθάνεστε συνεχώς ένα βουητό στα αφτιά σας που σας ταλαιπωρεί; Για να ελευθερωθείτε από αυτό, κάνετε μασάζ στα δυο σημεία που βρίσκονται στη βάση του κρανίου, ακριβώς πίσω από τα αφτιά. Πρόκειται για μια κίνηση που σταματάει το βουητό και καθαρίζει το μυαλό.

Βράδια αγρυπνίας: Τα βράδια δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε; Καιρός, λοιπόν, να καταπολεμήσετε τις αϋπνίες σας. Αρχίστε σηκώνοντας τα πόδια. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνεται η φλεβική κυκλοφορία. Μετά αδειάστε το κεφάλι σας από κάθε σκέψη γλιστρώντας τον τένοντα του δεξιού ποδιού ανάμεσα στο μεγάλο και το δεύτερο δάχτυλο του αριστερού. Αλλάξτε πόδι.

Πονοκέφαλος: Όταν σας πονάει το κεφάλι, πιάστε το δέρμα του αυχένα και τραβήξτε το προς τα πάνω κουνώντας το κεφάλι πάνω κάτω. Αν παρ’ όλα αυτά δεν ανακουφιστείτε από τον πόνο, δοκιμάστε μια παραλλαγή της παραπάνω άσκησης: Βάλτε τα χέρια στο κεφάλι και σπρώξτε το δέρμα του τριχωτού της κεφαλής προς τα μπρος.

Πονόλαιμος: Μη σας φαίνεται περίεργο, αλλά η παρακάτω άσκηση σίγουρα ανακουφίζει τον πονόλαιμο. Βγάλτε τη γλώσσα έξω προς τα κάτω, προσπαθώντας να ακουμπήσετε το πιγούνι σας. Κρατηθείτε σε αυτήν τη στάση όσο μπορείτε. Επαναλαμβάνετε την κίνηση όσο πιο συχνά μπορείτε μέσα στη μέρα και προτού κοιμηθείτε.

Πόνοι περιόδου: Όταν η περίοδος προκαλεί επώδυνους σπασμούς, κάντε γέφυρα: ξαπλώστε στο πάτωμα, λυγίστε τα γόνατα και μετά ανασηκώστε τα ισχία κρατώντας τα γόνατα λυγισμένα και τα χέρια στο πάτωμα. Μείνετε σε αυτή τη στάση όσο μπορείτε, εισπνέοντας και εκπνέοντας αργά. Τέλος, κατεβείτε σπόνδυλο. Πριν σηκωθείτε γυρίστε πρώτα στο δεξιό και μετά στο αριστερό πλευρό.

Είστε εξαντλημένοι: Είστε κουρασμένοι, αλλά η ώρα για να πάτε για ύπνο αργεί ακόμη πολύ. Πώς θα αντέξετε μέχρι τότε; Γλιστρήστε το δεξί σας χέρι κάτω από την αριστερή ωμοπλάτη. Σε αυτό το σημείο και για λίγα λεπτά κάντε με τα δάχτυλά σας ένα ελαφρύ μασάζ. Επαναλάβετε την ίδια άσκηση με το αριστερό χέρι στη δεξιά ωμοπλάτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here