Αρχική Ειδήσεις Οι 12 καλύτερες Υπερτροφές για το Φθινόπωρο

Οι 12 καλύτερες Υπερτροφές για το Φθινόπωρο

0

Όσο ο καιρός θα δροσίζει τόσο θα αυξάνονται οι επιλογές σας σε εποχικά προϊόντα. Οι τροφές που συμπληρώνουν τη λίστα με τις 15 επιλογές για να εμπλουτίσετε την καθημερινή σας διατροφή, βρίσκονται στο επίκεντρο του Φθινοπώρου και σας καλούν να τις γευτείτε.


1. Μήλο.

Γλυκό ή ξινό, το μήλο είναι εξίσου νόστιμο ωμό ή ψημένο σε ένα γευστικό πιάτο. Απλά φροντίστε να τρώτε και τη φλούδα καθώς είναι πλούσια σε φλαβονοειδή. Το μήλο είναι:

 

– πλήρες αντιοξειδωτικών
– περιέχει 4 γραμμάρια φυτικών ινών ανά μερίδα

Περίοδος συγκομιδής : Αύγουστος –Νοέμβριος


2. Λαχανάκια Βρυξελλών

Φτιαγμένα με το σωστό τρόπο, αυτά τα λαχανικά έχουν θεϊκή γεύση. Είναι ελαφρώς πικρά και συνδυάζονται τέλεια με έντονες ή αλμυρές σάλτσες , όπως και βαλσάμικο ξύδι . Τα οφέλη για την υγεία:

– πολύ καλή πηγή φυλλικού οξέος
– καλή πηγή σιδήρου

Περίοδος συγκομιδής: Σεπτέμβριος -Μάρτιος

3. Αχλάδια

Η γλυκιά και χυμώδη γεύση κάνει αυτό το φρούτο ιδιαίτερα ευχάριστο. Το μαγείρεμα μπορεί να αναδείξει την υπέροχη γεύση τους και μπορούμε να τα φτιάξουμε ψητά ή ποσέ.

Στα θετικά για την υγεία:


– καλή πηγή της βιταμίνης C και χαλκού
– 4 γραμμάρια φυτικών ινών ανά μερίδα

Περίοδος συγκομιδή: Αύγουστος -Φεβρουάριος

 

4. Μεγάλα γογγύλια

Είναι διασταύρωση παντζαριού και λάχανου. Μπορείτε να τα μαγειρέψετε στην κατσαρόλα, να τα κάνετε πουρέ ή σούπα μαζί με παντζάρια και καρότα. Μια καλή επιλογή είναι να τα ψήσετε προσθέτοντας τζίντζερ, μέλι ή λεμόνι. Τα οφέλη είναι πολλά:

– καλή πηγή φυτικών ινών
– καλή πηγή της βιταμίνης C

Εποχή συγκομιδής : Οκτώβριος -Απρίλιος

5. Κουνουπίδι

Είναι υπέροχο στον ατμό, αλλά μπορεί επίσης να το αναμείξετε σε έναν πουρέ πατάτας. Τα οφέλη για την υγεία είναι:

– ενώσεις που μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου
– φυτοθρεπτικά συστατικά μειώνουν τη χοληστερόλη

– εξαιρετική πηγή βιταμίνης C

Περίοδος συγκομιδής: Σεπτέμβριος-Ιούνιος

6. Κολοκύθα

 

Έχει γλυκιά γεύση και υγρή υφή που την καθιστά ιδανική για πίτες και κέικ. Στα οφέλη της συγκαταλέγονται:

– πλούσιο σε κάλιο
– πάνω από το 20 % της καθημερινής ανάγκης σε φυτικές ίνες
– καλή πηγή των βιταμινών Β

Εποχή της συγκομιδής : Οκτώβριος -Φεβρουάριος

7. Γλυκοπατάτες

Πιο θρεπτικές και πυκνές από τις απλές πατάτες. Δοκιμάστε να τις ψήσετε καθώς διατηρούν καλύτερα τις βιταμίνες τους από ότι αν τις βράσετε. Στα οφέλη περιλαμβάνεται:

– εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α
– καλή πηγή σιδήρου
– αντιφλεγμονώδη οφέλη

Περίοδος συγκομιδής : Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος

8. Παντζάρια

Είναι μια καλή εναλλακτική λύση για όσους δεν προτιμούν τα ραπανάκια και το λάχανο. Για να ενισχύσετε τη γεύση τους συνδυάστε τα με μάραθο, φρυγανιά, ή ακόμα και μαύρη ζάχαρη . Τα φύλλα είναι εύκολο να μαγειρευτούν και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Στα οφέλη για την υγεία περιλαμβάνονται:


– οι ρίζες είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C
– τα φύλλα είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών A και φυλλικού οξέως

Περίοδος συγκομιδής: Σεπτέμβριος -Απρίλιος

9. Ρόδια

Είναι γνωστό για τη μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά. Ο χυμός τους μπορεί να αποτελέσει μια δυνατή βάση για μαρινάδες και οι σπόροι μπορούν να στολίσουν τις σαλάτες. Στα οφέλη:

– μελέτη του UCLA έδειξε ότι ο χυμός ροδιού έχει υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών από το κόκκινο κρασί
– καλή πηγή της βιταμίνης C και φυλλικού οξέος

Περίοδος συγκομιδής: Αύγουστος -Δεκέμβριος

10. Ακτινίδια

Χρησιμοποιήστε αυτό το γλυκό φρούτο για να προσθέσετε μια τροπική γεύση στις συνταγές σας . Μπορεί να συνδυαστεί με πορτοκάλια ή και με ανανά για να φτιάξετε ένα πικάντικο chutney. Στα οφέλη του:

– περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι
– καλή πηγή καλίου και χαλκού

Περίοδος συγκομιδής: Σεπτέμβριος -Μάρτιος

11. Γκρέιπφρουτ

Η δριμύτητα της γεύσης του το ξεχωρίζει από τα άλλα εσπεριδοειδή . Προσθέστε το στο μείγμα λαχανικών, συνδυάστε το με αβοκάντο και γαρίδες, ή απολαύστε το ως ένα ποτήρι φρέσκου χυμού πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Στα οφέλη περιλαμβάνεται:

– πάνω από το 75 % της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνης C
– καλή πηγή λυκοπενίου
– περιέχει πηκτίνη, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τη χοληστερόλη

Περίοδος συγκομιδής: Σεπτέμβριος -Απρίλιος

12. Μανταρίνια

Τα μικρά και γλυκά αυτά εσπεριδοειδή είναι ιδιαίτερα θρεπτικά. Ο χυμός τους συνδυάζεται άψογα με λάδι, ξύδι και τζίντζερ για ένα νοστιμότατο dressing. Η προσφορά τους για την υγεία:

– καλή πηγή της βιταμίνης C
– καλή πηγή Β-καροτίνης

Περίοδος συγκομιδής: Νοέμβριος-Απρίλιος

 

 

Πηγή: http://www.health.com

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here