Αρχική Ενέργεια Εκπτώσεις για τους βιομηχανικούς πελάτες από ΔΕΗ

Εκπτώσεις για τους βιομηχανικούς πελάτες από ΔΕΗ

0
Διαφήμιση

Δικαιότερη τιμολόγηση για ενεργοβόρες βιομηχανίες

Νέα, δικαιότερα τιμολόγια για τους βιομηχανικούς πελάτες ενέκρινε χθες το ΔΣ της ΔΕΗ, ικανοποιώντας το αίτημα των επιχειρήσεων για ορθολογικότερη τιμολόγηση ανάλογα με το προφίλ του πελάτη αλλά και τις συστάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας.

Τα νέα τιμολόγια που διαμορφώθηκαν μετά από μακρές διαβουλεύσεις και διαπραγματεύσεις με πελάτες, αναφέρει η ΔΕΗ, ανταποκρίνονται σε διαφορετικά καταναλωτικά προφίλ ζήτησης των πελατών λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος της κατανάλωσης. Παράλληλα, ικανοποιούν και άλλα αιτήματα προσφέροντας ικανοποιούν και άλλα αιτήματα πελατών, όπως χρέωση ισχύος ανά μήνα ή δεκαήμερο και συσχέτιση με το συντελεστή χρησιμοποίησης στη Μ.Τ.
Συγκεκριμένα, στους πελάτες με παροχές στην Υψηλή και τη Μέση Τάση προσφέρονται συνολικά 15 νέα τιμολόγια, από τα οποία επτά αφορούν την Υψηλή Τάση και οκτώ τη Μέση τάση:

  • Στη Μέση Τάση (Μ.Τ.) προσφέρονται τέσσερα (4) γενικής χρήσεως τιμολόγια και τέσσερα (4) ειδικά τιμολόγια για μεγάλους βιομηχανικούς κυρίως πελάτες με ετήσια κατανάλωση ανά παροχή μεγαλύτερη από 13 GWh, τα οποία, λαμβάνοντας υπόψη την καταναλωτική τους συμπεριφορά, οδηγούν σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή ρεύματος,
  • Στην Υψηλή Τάση (Υ.Τ.) τα νέα τιμολόγια διασφαλίζουν επίσης ανταγωνιστικό επίπεδο τιμής της MWh.

Υπογραμμίζεται ότι, τα τιμολόγια της Υψηλής Τάσης και τα ειδικά τιμολόγια της Μέσης Τάσης προσφέρονται για υπογραφή σύμβασης με ισχύ μέχρι 31.12.2014 και θα έχουν, εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, αναδρομική ισχύ από 1.1.2013.
Στους πελάτες (εταιρείες ή όμιλοι επιχειρήσεων) παρέχεται κλιμακούμενη έκπτωση όγκου για όλα τα τιμολόγια, σύμφωνα με το ύψος της ετήσιας κατανάλωσής τους.
Καταλήγοντας, διευκρινίζεται ότι η ΔΕΗ θα προσφέρει εγγράφως σε κάθε ένα πελάτη της στην Υψηλή και Μέση Τάση τα νέα τιμολόγια προτείνοντας το, κατά την εκτίμησή της, καταλληλότερο για το δικό του καταναλωτικό προφίλ ζήτησης τιμολόγιο, έτσι ώστε οι πελάτες να επιλέξουν τιμολόγιο και να προχωρήσουμε σε υπογραφή Σύμβασης Προμήθειας.

Διαφήμιση