Αρχική Ειδήσεις 5 τροφές για αναζωογόνηση και αφύπνιση

5 τροφές για αναζωογόνηση και αφύπνιση

0

Είναι πλέον γεγονός: οι 24 ώρες της ημέρας δε μας φτάνουν! Οι υποχρεώσεις αυξάνονται, η διασκέδαση μειώνεται αλλά και πάλι, δεν έχουμε αρκετό χρόνο. Κι αν μας καταβάλει η κούραση στα μισά της ημέρας; Κι αν νιώσουμε τα μάτια μας να κλείνουν την ώρα που διαβάζουμε για τρίτη φορά ένα σημαντικό project; Τι κάνουμε τότε;

Τρώμε! Εντάξει, δεν τρώμε ό,τι βρεθεί μπροστά μας αλλά προμηθευόμαστε τις παρακάτω τροφές που βοηθούν στην αναζωογόνηση του πνεύματος και στην ολοκλήρωση του… project!

Βρώμη: η βρώμη περιέχει υψηλά ποσοστά φυτικών ινών που προσφέρουν αίσθημα κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αποτρέποντας πιθανές «ατασθαλίες» για το υπόλοιπο της μέρας. Και είναι γνωστό ότι το πολύ φαγητό προκαλεί υπνηλία! Επίσης, η βρώμη περιέχει Β1 που βοηθά στην αντιμετώπιση της κόπωσης.

Καρύδια: αν νιώθετε down, δοκιμάστε να φάτε μια χούφτα καρύδια. Τα καρύδια περιέχουν Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που αντιμετωπίζουν τα συμπτώματα κατάθλιψης και αναζωογονούν τον οργανισμό.

Λευκό ψωμί: οι σύνθετοι υδατάνθρακες που περιέχει, προσφέρουν την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός χωρίς όμως να επηρεάζουν το επίπεδο του ζαχάρου.

Πορτοκάλια και πιπεριές: η βιταμίνη C θα σε αναζωογονήσει στο λεπτό, σωματικά και πνευματικά. Αυτό συμβαίνει επειδή η βιταμίνη C μειώνει την κορτιζόλη. Η κορτιζόλη είναι μια ορμόνη που ευθύνεται για την παραγωγή στρες και για την έλλειψη ενέργειας.

Γιαούρτι: πέρα από τη δράση του στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, το γιαούρτι περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη από τους υδατάνθρακες. Προσφέρει, δηλαδή, περισσότερη ενέργεια. Φροντίστε να καταναλώνετε 200 γρ. γιαούρτι ημερησίως και σε 1-2 εβδομάδες θα νιώσετε ξεκούραστοι και αναζωογονημένοι.

ΠΗΓΗ: topsite.com

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here