Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Δυναμική παρουσία των ελληνικών προϊόντων σε διεθνείς εκθέσεις

Δυναμική παρουσία των ελληνικών προϊόντων σε διεθνείς εκθέσεις

0
Διαφήμιση

Μήνας εντατικής των ελληνικών προϊόντων ήταν ο περασμένος Μάιος, με τρεις σημαντικές διοργανώσεις που πραγματοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου σε Πορτογαλία, Ολλανδία και Λιβύη.

Στην Πορτογαλία, γεύσεις της ελληνικής γης πλημμύρισαν από τις 29 Απριλίου έως τις 16 Μαΐου σε Λισαβώνα και Πόρτο τα καταστήματα σούπερ μάρκετ El Corte Ingles, της μεγάλης ισπανικής αλυσίδας Σ/Μ που φημίζεται για τη μεγάλη ποικιλία σε εισαγόμενα και gourmet προϊόντα. Στο «Δεκαπενθήμερο Ελληνικών Προϊόντων» που διοργάνωσε ο ΟΠΕ σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στη Λισαβόνα συμμετείχαν δέκα εννέα (19) ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων και ποτών. Συνολικά, στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των δύο καταστημάτων εκτέθηκαν περίπου 170 διαφορετικά προϊόντα, όπως ελαιόλαδο και ελιές ΠΟΠ, τυριά ΠΟΠ, ελληνικό γιαούρτι, βιολογικά όσπρια, παραδοσιακό ελληνικό μέλι, γλυκά κουταλιού και μαρμελάδες, παραδοσιακά γλυκίσματα και πίτες, προμαγειρεμένα φαγητά, κρασί και μπύρα ελληνικής παραγωγής κ.ά.

Στην διάρκεια του δεκαπενθημέρου πραγματοποιούνταν καθημερινά γευστικές δοκιμές, δίνοντας την ευκαιρία στους Πορτογάλους καταναλωτές να γνωρίσουν καλύτερα τα υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά των ελληνικών προϊόντων. Παράλληλα, από τις 3 έως τις 12 Μαΐου, το εστιατόριο του El Corte Ingles στη Λισαβώνα τίμησε την ελληνική γαστρονομική παράδοση, δίνοντας τη σκυτάλη στον διεθνούς φήμης Έλληνα Chef και Γαστρονομικό Διευθυντή του τουριστικού συγκροτήματος Costa Navarino, κο Δόξη Μπεκρή σε ένα «Δεκαημέρου Ελληνικής Γαστρονομίας».  

Ενεργή συμμετοχή στη σημαντικότερη παγκοσμίως έκθεση στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας, την PLMA’s World of Private Label στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας είχε φέτος η Ελλάδα.

Στο ελληνικό περίπτερο έκτασης 144 τμ της επίσημης ελληνικής αποστολής που διοργάνωσε ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου, παρουσίασαν τα προϊόντα τους 11 επιχειρήσεις από τον κλάδο των τροφίμων, οι οποίες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να διερευνήσουν τις δυνατότητες συνεργασίας τους με τους επισκέπτες της έκθεσης.

Η PLMA’s World of Private Label, πραγματοποιείται σε ετήσια βάση τα τελευταία 27 χρόνια, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των επαγγελματιών (λιανεμπόρων, χονδρεμπόρων, εισαγωγέων, εκπροσώπων σούπερ μάρκετ) της παγκόσμιας αγοράς. Στην φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 42 χώρες με εθνικά περίπτερα, στα οποία παρουσιάστηκαν περισσότερες από 70.000 κατηγορίες προϊόντων, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον πάνω από 10.000 εμπορικών επισκεπτών. 

Διαφήμιση