Αρχική Ειδήσεις Πώς θα διατηρήσετε τον έλεγχο στα δεδομένα σας-«Φρένο» στις πλατφόρμες κοινωνικής...

Πώς θα διατηρήσετε τον έλεγχο στα δεδομένα σας-«Φρένο» στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

0
texnologia
Εικόνα: pixabay/geralt
Διαφήμιση

Κι όμως! Υπάρχει τρόπος να ανακόψετε τη …φόρα που έχουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να συγκεντρώνουν τα δεδομένα σας, αποκτώντας ξανά τον πλήρη έλεγχο στη διαχείρισή τους!

Δεν χρειάζεται να αφήσετε τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης να συλλέγουν τα δεδομένα σας για να εκπαιδεύσουν την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη τους, όπως κάνουν πολλές εταιρείες αυτές τις μέρες. Μπορείτε να εξαιρεθείτε – αν μπορέσετε να καταλάβετε πώς.

Μια πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συγκεντρώνει αναρτήσεις και προσωπικές πληροφορίες για το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της δεν είναι εντελώς νέα. Η Meta συγκεντρώνει δεδομένα χρηστών του Facebook και του Instagram από πέρυσι, ενώ το X, πρώην Twitter, κάνει το ίδιο από τον Ιούλιο.

Οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επικριθεί εδώ και καιρό για τον τρόπο με τον οποίο συλλέγουν, χρησιμοποιούν και μοιράζονται δεδομένα χρηστών. Σε μια έκθεση την Πέμπτη, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου επέκρινε τις υπηρεσίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την «ευρεία επιτήρηση» των χρηστών και τους «θλιβερά ανεπαρκείς» ελέγχους δεδομένων.

έκθεση τεχνολογία

Το LinkedIn επέλεξε εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του εκτός της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου για να συμμετάσχουν στην εκπαίδευση τεχνητής νοημοσύνης χωρίς να ενημερώσει συγκεκριμένα τους χρήστες σχετικά με αυτό. Η εταιρεία είπε στο 404Media την Τετάρτη ότι θα προσθέσει νέο κείμενο στους όρους παροχής υπηρεσιών της «σύντομα».

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το LinkedIn προχώρησε σε μια ευρύτερη αναθεώρηση της πολιτικής του για τους χρήστες, λέγοντας ότι κατά την εκπαίδευση της τεχνητής νοημοσύνης, «θα επιδιώκει να ελαχιστοποιεί τα προσωπικά δεδομένα στα σύνολα δεδομένων που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση των μοντέλων» τροποποιώντας ή αφαιρώντας προσωπικές πληροφορίες, όπως προτεινόμενες αναρτήσεις ή μηνύματα, σύμφωνα με μια επεξήγηση της πολιτικής από το ίδιο το LinkedIn. Το LinkedIn ανέφερε σε δήλωσή του στο Fortune ότι δεν συλλέγει άμεσα μηνύματα ή μηνύματα που αποστέλλονται ιδιωτικά μεταξύ των χρηστών.

«Χρησιμοποιούμε πάντα κάποια μορφή αυτοματισμού στα προϊόντα του LinkedIn και ήμασταν πάντα σαφείς ότι οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πώς θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα τους», είπε.

Διαφήμιση