Αρχική Ειδήσεις FREENOW: Πρώτοι στο “κους κους” οι Έλληνες επιβάτες των ταξί

FREENOW: Πρώτοι στο “κους κους” οι Έλληνες επιβάτες των ταξί

Τον …πόνο τους για την αυξημένη κίνηση φαίνεται να μοιράζονται με τους οδηγούς ταξί οι Έλληνες επιβάτες, γεμίζοντας την ώρα της διαδρομής μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και παραπόνων!

0
Λεωφορείο ΟΑΣΑ, ταξί
Διαφήμιση

 

Ιδιαίτερα επικοινωνιακοί εμφανίζονται οι Έλληνες επιβάτες των ταξί, αφού περισσότεροι από έναν στους δύο αρέσκονται να πιάνουν “ψιλή κουβέντα” κατά την διαδρομή με τους οδηγούς των επαγγελματικών οχημάτων!

Μέσα από την πρόσφατη έρευνα της FREENOW, που δραστηριοποιείται στον τομές Taxi App στην χώρα μα, αποκαλύπτεται ότι οι Έλληνες επιβάτες ταξί είναι από τους πιο ομιλητικούς στην Ευρώπη, μετά από τους Ιταλούς και τους Ισπανούς.

Σύμφωνα με την έρευνα της FREENOW, στην Ελλάδα, τα ταξί δεν είναι απλώς ένα τρόπος μετακίνησης, αλλά λειτουργούν και σαν κινητά hubs συζητήσεων. Σε αντίθεση με πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, όπου οι διαδρομές με ταξί χαρακτηρίζονται συχνά σιωπηλές, η έρευνα έδειξε ότι 1 στους 2 Έλληνες επιβάτες απολαμβάνουν πάντα μια καλή συζήτηση με τους οδηγούς ταξί, κατά τη διάρκεια της μετακίνησής τους στην πόλη. Γεγονός που δεν μας εκπλήσσει, καθώς με τους Έλληνες οδηγούς ταξί, μπορεί κανείς να μιλήσει από θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, μέχρι προτάσεις για τα καλύτερα εστιατόρια και μπαρ.

Οι Έλληνες οδηγοί ταξί είναι περίφημοι για την αγάπη τους στην επικοινωνία με το 58% των επιβατών να δηλώνουν, σύμφωνα με την έρευνα, ότι βρίσκουν αυτές τις στιγμές πραγματικά απολαυστικές! Ως βασικό θέμα συζήτησης μεταξύ επιβατών και οδηγών ταξί στην Ελλάδα, με ποσοστό 35%, ψηφίστηκε ότι αποτελεί η κίνηση στους δρόμους, σε σύγκριση με άλλες χώρες, όπως στην Ιταλία, όπου οι επιβάτες μιλούν περισσότερο για τις ειδήσεις της πόλης και στην Ιρλανδία, όπου σχολιάζουν συνήθως τον καιρό. Τέλος, η έρευνα αποκαλύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην Ελλάδα θα προτιμούσαν μια διαδρομή με ταξιδιάρικες κουβέντες, παρά μια πιο ήσυχη εναλλακτική, τοποθετώντας τους Έλληνες επιβάτες στην πεντάδα των πιο κοινωνικών, μαζί με τους Άγγλους, τους Γερμανούς, τους Ισπανούς και τους Ιταλούς.

Ταξί

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, η Άσπα Τοπαλίδου, Γενική Διευθύντρια της FREENOW Ελλάδας δηλώνει: «Με την ταχύτητα, την ασφάλεια και την αξιοπιστία να είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες, για τους οποίους οι επιβάτες επιλέγουν να μετακινηθούν με FREENOW, χαιρόμαστε που τοποθετούν και την ανθρώπινη επαφή στο επίκεντρο. Γι’ αυτό προσπαθούμε πάντα να δημιουργούμε ευχάριστες εμπειρίες, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τους οδηγούς ταξί. Οι συνεργάτες οδηγοί μας θα συνεχίσουν να παρέχουν άριστες επαγγελματικές υπηρεσίες σε όλους τους επιβάτες της FREENOW, είτε επιθυμούν μία σιωπηλή διαδρομή, είτε μία πιο διαδραστική.»

Είναι ενδιαφέρον, όπως προκύπτει από την έρευνα ότι, πολλοί επιβάτες απολαμβάνουν τη συνομιλία και σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες στην Ελλάδα βλέπουν τις διαδρομές με ταξί ως μία ευκαιρία να χαλαρώσουν και να σκεφτούν, αποδεικνύοντας ότι μία τυπική διαδρομή με ταξί μπορεί να είναι όντως διαδραστική, και ευχάριστη. Μάλιστα, η πλειοψηφία αυτών, επιλέγει συνήθως να κοιτάζει έξω από το παράθυρο, ενώ αρκετοί να περνούν τον χρόνο τους στα social media, χαλαρώνοντας και απολαμβάνοντας τη μετακίνηση με FREENOW, χωρίς άγχος.

 Σχετικά με τη FREENOW:

H FREENOW είναι το Super App Μετακίνησης με το μεγαλύτερο εύρος διαθέσιμων οχημάτων στην Ευρώπη, διαθέσιμο σε 9 αγορές και περισσότερες από 150 πόλεις. Οι χρήστες μπορούν να επιλέγουν από τη μεγαλύτερη γκάμα παροχών μετακίνησης, και να κάνουν κράτηση για το πλησιέστερο ταξί, αυτοκίνητο ή να επιλέξουν εναλλακτικές λύσεις, όπως ηλεκτρικά πατίνια, ηλεκτρικά μηχανάκια και ηλεκτρικά ποδήλατα. Το FREENOW app ενσωματώνει παρόχους μετακίνησης με τη φιλοδοξία να κάνει τις αστικές μετακινήσεις πιο αποτελεσματικές και βιώσιμες. Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζεται από το BMW Group και το Mercedes-Benz Group. Συνολικά, περίπου 1.000 εργαζόμενοι σε περισσότερα από 26 γραφεία εργάζονται για τη FREENOW, της οποίας ηγείται ο Διευθύνων Σύμβουλος Thomas Zimmermann.

Σχετικά με την έρευνα:
Η έρευνα που αναφέρεται διενεργήθηκε σε συνεργασία με το ινστιτούτο ερευνών Kantar και ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο 2024. Η FREENOW ερεύνησε συνολικά 4.000 άτομα, από τα οποία 500 ήταν Έλληνες. Οι συμμετέχοντες στην αντιπροσωπευτική έρευνα προέρχονταν από τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η FREENOW.

Διαφήμιση