“Πλέγμα” προστασίας των καταναλωτών απέναντι στις παραπλανητικές προσφορές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης (ΥΠΑΝ), υιοθετώντας ουσιαστικά τη λογική που ισχύει και στην περίοδο των εκπτώσεων.
Μάλιστα, το θέμα γύρω από τις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ, εξαπατώντας τους καταναλωτές βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ που είχε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, στη διάρκεια της οποίας εκφράστηκαν πρωτοβουλίες και δεσμεύσεις για την αποφυγή τέτοιων φαινομένων.
Ένα από τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση ως “αντίδοτο” στις παραπλανητικές προσφορές -και δεν αποκλείεται να τεθεί σε εφαρμογή- σύμφωνα με πληροφορίες, είναι αυτό που ισχύει για τις εκπτώσεις και στην υπόλοιπη αγορά. Αυτό σημαίνει ότι η τιμή στην προσφορά που κάνει το σούπερ μάρκετ στα προϊόντα θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών.
Σε ότι αφορά στις προσφορές 1+1, σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρξει μια αγορανομική διάταξη που θα ελέγχει ποια προϊόντα μπορούν να πωληθούν στο πλαίσιο προσφοράς του είδους. Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, υπάρχουν προϊόντα όπως για παράδειγμα τα αφρόλουτρα, τα οποία πωλούνται τα δύο στα 7,5 ευρώ, ενώ το ένα μεμονωμένο πωλείται στα 3,25 ευρώ. Έτσι θα ελέγχεται αν η τιμή αυτή, η χαμηλότερη τιμή, υπάρχει το προηγούμενο διάστημα στο ράφι, αλλιώς τα σούπερ μάρκετ δεν θα μπορούν να προχωρούν σε προσφορές 1+1.