Αρχική Ειδήσεις Wave Awards: Αγαπημένος Προορισμός Κρουαζιέρας για την 3η συνεχόμενη χρονιά η Ελλάδα

Wave Awards: Αγαπημένος Προορισμός Κρουαζιέρας για την 3η συνεχόμενη χρονιά η Ελλάδα

“Σάρωσε” για μία ακόμη χρονιά η Ελλάδα, αποσπώντας την πρώτη θέση ως αγαπημένος προορισμός Κρουαζιέρας στα βραβεία Wave Awards.

0
Τουρισμός
Διαφήμιση

 

«Αγαπημένος Προορισμός Κρουαζιέρας» αναδείχθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Ελλάδα, στα Βρετανικά βραβεία Wave Awards, τον κορυφαίο διεθνή θεσμό για τον θαλάσσιο τουρισμό και τον κλάδο της κρουαζιέρας.

Η Ελλάδα έλαβε την πρωτιά για μία ακόμη χρονιά κατόπιν ψηφοφορίας του κοινού και απέσπασε το βραβείο του Favourite Cruise Destination” στα Wave Awards. Η ανακοίνωση των βραβείων και η απονομή πραγματοποιήθηκαν προ ημερών στο ξενοδοχείο Dorchester του Λονδίνου.

εοτ βραβεια
Joel Dommett, παρουσιαστής τηλεόρασης, Ελένη Σκαρβέλη, Προϊσταμένη Γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Lisa Minot, Αρχισυντάκτρια ταξιδιωτικών σελίδων της εφημερίδας The Sun.

Τα Wave Awards απονέμονται τα τελευταία έξι έτη σε ειδική τελετή στο Λονδίνο κατόπιν ψηφοφορίας κοινού, επαγγελματιών και εξειδικευμένων συντακτών στον θαλάσσιο τουρισμό. Διοργανώνονται από την εταιρεία Real Response Media, στην οποία ανήκουν τα περιοδικά World of Cruising και Cruise Trade News.

To World of Cruising καταγράφει περισσότερους από 300.000 συνδρομητές σε όλες του τις πλατφόρμες με τουλάχιστον 150.000 unique visitors να επισκέπτονται το website το μήνα και τουλάχιστον 21.500 followers στα social media.

Αντιστοίχως, το Cruise Trade News καταγράφει τουλάχιστον 54.500 εγγραφές σε όλες του τις πλατφόρμες με 30.000 unique visitors να επισκέπτονται το website και τουλάχιστον 4.500 followers στα social media. Επίσης περισσότεροι από 10.000 παραλήπτες λαμβάνουν τα τακτικά ενημερωτικά δελτία.

Τέλος, από τις επαφές της Προϊσταμένης ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, Ελένης Σκαρβέλη με την τοπική αγορά, προκύπτει ότι ο τομέας της κρουαζιέρας θα έχει μεγάλη άνοδο το 2024, καθώς σχεδιάζεται η ένταξη νέων δρομολογίων, η καθέλκυση νέων κρουαζιερόπλοιων και μεγάλη αύξηση των διαφημιστικών δαπανών των εταιρειών κρουαζιέρας.

 

 

Διαφήμιση