Αρχική Ειδήσεις Greek.food.tour:Το νέο σήμα γαστροτουρισμού για τα ελληνικά προϊόντα

Greek.food.tour:Το νέο σήμα γαστροτουρισμού για τα ελληνικά προϊόντα

Στο …όνομα Greek.food.tour ακούει το νέο καινοτόμο Σήμα Γαστροτουρισμού για επιχειρήσεις και φορείς που δραστηριοποιούνται στο πεδίο του τουρισμό, προκειμένου να συνοδεύει τα τοπικά και επώνυμα ελληνικά προϊόντα.

0
Τροφές - Φαγητά
Διαφήμιση

Το έργο βιώσιμου τουρισμού και γαστρονομίας “Τοπικά και Επώνυμα” ανακοίνωσε την πιλοτική εφαρμογή του καινοτομικού Σήματος Γαστροτουρισμού Greek.food.tour για επιχειρήσεις και φορείς, με στόχο να παρέχεται στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη εμπειρία με τοπικά προϊόντα και εμπειρίες γαστροτουρισμού.

Σε μια νέα εποχή που ο τουρισμός έχει μεγάλη ανάγκη από αυθεντικότητα, βιωσιμότητα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, σκοπός του νέου Σήματος είναι οι επισκέπτες των επιλεγμένων προορισμών Ελλάδας να έχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία, δοκιμάζοντας τοπικά προϊόντα με σήμανση προέλευσης, αλλά και μετέχοντας σε εμπειρίες γαστροτουρισμού, μέσα από οργανωμένες και πιστοποιημένες δραστηριότητες, από πιστοποιημένους συντελεστές (chef, ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ).

Το έργο “Τοπικά και Επώνυμα” σχεδιάστηκε για την κοινή ανάδειξη Προορισμών και επιχειρήσεων και μεγάλης κλίμακας προβολή προς το κοινό, όλο το χρόνο, και αποτελεί μια πρωτοβουλία της ΠΟΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων), της ΠΟΔΙΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων), του Σήματος WeDoLocal και του Δικτύου Authentic Greece (που έχει αναλάβει την οργάνωση και διαχείριση).

Οι δράσεις του έργου προβάλουν τη χρήση “επώνυμων” τοπικών προϊόντων και εξειδικευμένων υπηρεσιών στον τουρισμό, συνδέοντας τα ξενοδοχεία και εστιατόρια της Ελλάδας με τα εστιατόρια και τουριστικά γραφεία του εξωτερικού, χρησιμοποιώντας ως όχημα “Επώνυμα” τοπικά προϊόντα και συνταγές. Επίσης προωθούν δυναμικά την σταθερή ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και ειδικά του πρωτογενούς τομέα (μέσα από διακλαδικές συνεργασίες και προγράμματα διεθνούς εξειδικευμένης προβολής), ως την μόνη ρεαλιστική προοπτική βιωσιμότητας του τουρισμού μας αλλά και της χώρας μας συνολικά.

Με το Σήμα Γαστροτουρισμού Greek.food.tour, εμπλουτίζεται πλέον η τουριστική ταυτότητα κάθε περιοχής, φέροντας σε επαφή τους επισκέπτες με την “επώνυμη” τοπική διατροφή και γαστρονομία, μέσα από πιστοποιημένες δράσεις (γευσιγνωσίες, τάξεις μαγειρικής, επισκέψεις σε παραγωγούς κλπ), σχηματίζοντας ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν, με προδιαγραφές σε όλη την αλυσίδα του: από τον chef, τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης και τον παραγωγό έως τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους προορισμούς ολόκληρους.

Για να γίνει εφικτός ο σχεδιασμός αυτός, το Σήμα Greek.food.tour μπορεί πλέον να βασιστεί σε μια σειρά συνεργασιών με γεωγραφική και προϊοντική διεύρυνση. Εκτός από τους ιδρυτικούς φορείς, στο έργο συμμετέχουν ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΣΔΞ), η Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδος (ΛΑΕ) και οι Ενώσεις Ξενοδόχων Κερκύρας, Ρεθύμνου, Ιωαννίνων, Πιερίας και Νάξου. Σημαντικές περιφερειακές συνεργασίες περιλαμβάνουν τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) και τον Τουριστικό Οργανισμό Πελοποννήσου (ΤΟΠ), με κοινές δράσεις προβολής, ενώ την Αιγίδα της παρέχει η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής, φορείς της Αυτοδιοίκησης και τουριστικοί Οργανισμοί.

ελληνικα φαγητα

Οι πιστοποιημένοι επαγγελματίες και επιχειρήσεις έχουν πλέον πρόσβαση σε τεχνογνωσία για τη διαμόρφωση καινοτόμων γαστροτουριστικών υπηρεσιών, αλλά και συμμετοχή στα προγράμματα προβολής που υλοποιεί το σήμα προς καταναλωτές υψηλών απαιτήσεων, σε συνεργασία με chef, εστιατόρια και καταστήματα του εξωτερικού (ΕΕ & ΗΠΑ).

Όπως τόνισε ο κ. Μανώλης Τσακαλάκης, Γεγικός Γραμματέας της ΠΟΞ και πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνης «είναι γνωστό ότι η ΠΟΞ γίνεται υποστηρικτής συνεργειών, που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της χώρας μας και επανατοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών, με όπλα την Ελληνική διατροφή, την υγεία και την ποιότητα ζωής, σε ένα νέο περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού. Ειδικά η Κρήτη και πολύ περισσότερο το Ρέθυμνο, με βάσεις στην παράδοση της Κρητικής Διατροφής και σεβασμό στην Βιωσιμότητα και την Αυθεντικότητα, δεν θα μπορούσαν να λείπουν από μια οργανωμένη προσπάθεια που προωθεί τον ποιοτικό τουρισμό υψηλής προστιθέμενης αξίας στην νέα εποχή».

Από τη μεριά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων, κ. Σπύρος Σουρέλης, αναφέρει ότι «είμαστε περήφανοι που μαζί με άλλες Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας είμαστε από τους πρώτους που αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στο έργο “Τοπικά και Επώνυμα” υπό την ΠΟΞ, για την ανάπτυξη καινοτομικών μεθόδων ανάδειξης της τοπικότητας των προϊόντων που χρησιμοποιούμε στα ξενοδοχεία μας, αλλά και τον εμπλουτισμό της εμπειρίας του τουρίστα με πιστοποιημένες δράσεις βιώσιμης γαστρονομίας».

Διαφήμιση