Αρχική Special Topics - 2 WhatsApp: Νέο προφίλ στα μηνύματα -Τι πρέπει να γνωρίζουν οι χρήστες

WhatsApp: Νέο προφίλ στα μηνύματα -Τι πρέπει να γνωρίζουν οι χρήστες

Νέα δεδομένα στον τρόπο λειτουργίας των μηνυμάτων έρχονται σε δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp. Η νέα δυνατότητα WhatsApp αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

0
1920px WhatsApp logo.svg
Διαφήμιση

Στο εξής, η διάσημη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp θα επιτρέπει στους χρήστες να επεξεργάζονται μηνύματα.

Όπως φαίνεται, η WhatsApp προσπαθεί να αντιγράψει μια δυνατότητα που προσφέρεται από άλλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως οι Telegram και Signal.

Σε ανακοίνωση της η Meta, η μητρική εταιρεία πίσω από την WhatsApp ανέφερε ότι οι χρήστες θα μπορούν να επεξεργάζονται τα μηνύματα έως και 15 λεπτά μετά την αποστολή τους.

Η νέα δυνατότητα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους περίπου 2 δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

whats up

«Από τη διόρθωση ενός απλού ορθογραφικού λάθους έως την προσθήκη επιπλέον πλαισίου σε ένα μήνυμα, είμαστε ενθουσιασμένοι που σας φέρνουμε περισσότερο έλεγχο στις συνομιλίες σας», έγραψε η εταιρεία σε μια ανάρτηση ιστολογίου.

«Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε παρατεταμένα ένα απεσταλμένο μήνυμα και να επιλέξετε «Επεξεργασία» από το μενού για έως και δεκαπέντε λεπτά μετά», πρόσθεσε.

Τα τροποποιημένα μηνύματα θα εμφανίζονται ως «επεξεργασμένα», ειδοποιώντας τους παραλήπτες ότι έχει γίνει μια αλλαγή. Ωστόσο, δεν θα γίνεται εμφανές πώς έχει προσαρμοστεί το μήνυμα.

Αρκετές ανταγωνιστικές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως οι Signal και Telegram προσφέρουν ήδη, λειτουργίες επεξεργασίας μηνυμάτων.

Στο μεταξύ, το Twitter προσφέρει επίσης ένα παράθυρο επεξεργασίας μηνυμάτων διάρκειας 30 λεπτών στους συνδρομητές της υπηρεσίας Twitter Blue.

Twitter - smartphone - κινητό
Εικόνα: UNSPLASH/Claudio Schwarz

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, η Meta, η οποία κατέχει επίσης το Facebook και το Instagram, έχει διακριθεί για τις προσπάθειές της να αναπαράγει εφαρμογές ανταγωνιστών τα τελευταία χρόνια – ορισμένες με μεγαλύτερη ωφέλεια από άλλες.

Το 2013, η εταιρεία παρουσίασε το Instagram Stories το 2016 με μεγάλη επιτυχία, μετά την αποτυχημένη προσπάθειά της να αγοράσει την εφήμερη εφαρμογή φωτογραφιών Snapchat.

Ωστόσο, οι μεταγενέστερες προσπάθειες αντιγραφής της εφαρμογής επικοινωνίας γειτονιάς Nextdoor και της εφαρμογής βίντεο διασημοτήτων Cameo τερματίστηκαν και οι δύο από την επιχείρηση. Η εταιρεία φέρεται να ετοιμάζεται τώρα να κυκλοφορήσει ένα αντίγραφο του Twitter ήδη από τον Ιούνιο, με έμφαση σε «δημιουργούς και δημόσια πρόσωπα».

Διαφήμιση