Αρχική Special Topics - 2 Παπουτσάνης: Πράσινη ενέργεια και μείωση κατανάλωσης νερού

Παπουτσάνης: Πράσινη ενέργεια και μείωση κατανάλωσης νερού

Σημαντικές επιδόσεις στην αξιοποίηση της πράσινης ενέργειας και στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης νερού έχει πετύχει η κορυφαία ελληνική εταιρεία παραγωγής προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής

0
Σαπούνι Παπουτσάνης
Διαφήμιση

Στην καρδιά της Παπουτσάνης, της κορυφαίας ελληνικής εταιρείας παραγωγής προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής, χτυπά η βιωσιμότητα και οι περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές που διέπουν όλες τις διαδικασίες και τις καινοτομίες της εταιρείας.

Όπως έγινε γνωστό με αφορμή και την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, τα τελευταία χρόνια, η Παπουτσάνης έχει πετύχει σημαντικές περιβαλλοντικές επιδόσεις, υλοποιώντας αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην παραγωγική διαδικασία και καθημερινή λειτουργία. Σύμφωνα με στοιχεία για τα έτη 2021-2022 και με επίσημες εταιρικές μετρήσεις για YTD2023, η Παπουτσάνης έχει πετύχει:

Σημαντική μείωση στην κατανάλωση νερού

  • Μείωση κατά 40% στην κατανάλωση νερού ανά παραγόμενο προϊόν.

Αξιοποίηση της πράσινης ενέργειας

  • 33% της ενέργειας που χρησιμοποιείται, προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

 Λιγότερο πλαστικό στις συσκευασίες

  • Αφαίρεση της πλαστικής μεμβράνης ομαδοποίησης στα σαπούνια που υπολογίζεται σε -5 τόνους πλαστικό.
  • 92% μείωση πλαστικού μέσω του συστήματος επαναγεμιζόμενων dispensers στις σειρές ξενοδοχειακών προϊόντων. 

glycerine fullwidthtall

Ανακυκλώσιμες συσκευασίες

  • Monogreen: Νέα σειρά από monomaterial ανταλλακτικά σακουλάκια που αποτελούνται από ένα μόνο υλικό και είναι 100% ανακυκλώσιμα. 

Πιστοποιήσεις υπεύθυνης διαχείρισης στις συσκευασίες και τις πρώτες ύλες

  • FSC πιστοποίηση που επιβεβαιώνει ότι το 50% των χαρτοκιβωτίων που χρησιμοποιεί η Παπουτσάνης προέρχονται από δάση που ελέγχονται ως προς την υπεύθυνη διαχείριση.
  • Πιστοποιημένες πρώτες ύλες κατά 53% σύμφωνα με τις πιστοποιήσεις ECOCERT, που εγγυάται ότι τουλάχιστον 95% των φυτικών συστατικών είναι πιστοποιημένης βιολογικής καλλιέργειας, και RSPO για την Αειφορία για το Φοινικέλαιο.

Σημειώνεται ότι το διαρκώς διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο με πιστοποιημένα φυσικά, οργανικά και βιώσιμα προϊόντα και οι σύγχρονες πρακτικές παραγωγής με επίκεντρο την αειφορία, αποτελούν τους κεντρικούς άξονες δέσμευσης της Παπουτσάνης προς ένα βιώσιμο μέλλον με σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον για την προστασία της υγείας του πλανήτη και των φυσικών πόρων.

Τα …διάσημα πρόσωπα της Παπουτσάνης

Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ είναι μια κορυφαία ελληνική εταιρία και μεταξύ των τριών μεγαλύτερων παραγωγών σαπουνιών στην Ευρώπη. Για την ακρίβεια, διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής του είδους της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά σε όλη την Ευρώπη, όπου παράγει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα ατομικής υγιεινής και ομορφιάς σε ανταγωνιστικές τιμές. Τα επώνυμα προϊόντα της κυριολεκτικά έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές, ενώ αρκετά από αυτά είναι συνυφασμένα με την ρουτίνα καθημερινότητας που ακολουθούν μικροί και μεγάλοι.

Στην οικογένεια Παπουτσάνης ανήκουν μια σειρά από εμπορικά σήματα όπως Aromatics, Karavaki, Natura, Arkadi, Πράσινο Σαπούνι Παπουτσάνης, Σαπούνι Γλυκερίνης Παπουτσάνης, Olivia Thinks, Olivia, Good to Declare, Le Jardin Med, Olive Care, Skin Essentials, Papoutsanis Family, Papoutsanis Baby, Papoutsanis Kids. Παράγει, επίσης, σαπούνια και καλλυντικά για λογαριασμό τρίτων.

 

 

Papoutsanis20years4

Σήμερα, κατέχει σημαντική θέση στην κατηγορία σαπουνιού σε μπάρες, ενώ αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα.

Συνολικά, η Παπουτσάνης παράγει πάνω από 200.000.000 τεμάχια ετοίμου προϊόντος ετησίως και πραγματοποιεί εξαγωγές σε περισσότερες από 45 χώρες. Οι μετοχές της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών (ATHEX: PAP).

Η Παπουτσάνης ξεκίνησε από τη Λέσβο το 1870, από έναν οραματιστή και επιχειρηματία της εποχής, το Δημήτρη Παπουτσάνη, που κατασκεύασε το πρώτο ατμοκίνητο εργοστάσιο παραγωγής ελαιόλαδου και σαπωνοποιείο της περιοχής. Η εταιρεία, με αναλλοίωτες τις αξίες της – αγνότητα, καθαρότητα, Ελληνικότητα, σιγουριά, οικειότητα – ήταν  παρούσα σε όλες τις σημαντικές ιστορικές στιγμές που πέρασε η χώρα και αναπόσπαστο κομμάτι της. Μερικά σημεία-σταθμούς αποτελούν το λανσάρισμα της πρωτοποριακής συσκευασίας του αρωματικού σαπουνιού «Φλώρα» σε ζελατίνα το 1936, όπως και η καινοτόμος παραγωγή του αγνού σαπουνιού γλυκερίνης που σημειώνει μεγάλη επιτυχία από το 1980.

Παπουτσάνης εργοστάσιο

Φτάνοντας στο 2020 η Παπουτσάνης άλλαξε σε χάρτινη την παραδοσιακή συσκευασία «σελοφάν» του Πράσινου σαπουνιού, με αποτέλεσμα αρκετούς τόνους λιγότερο πλαστικό σε υλικά συσκευασίας και την ίδια χρονιά προσάρμοσε την παραγωγή της προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ανάγκη για αντισηπτικά προϊόντα, συνδράμοντας με κάθε τρόπο στην προσπάθεια για τον έλεγχο της διάδοσης του κορονοιού. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.papoutsanis.gr.

Διαφήμιση