Αρχική Ειδήσεις Ιρλανδοί: “Ψηφίζουν” Ελλάδα-Πρώτη επιλογή ως τουριστικός προορισμός

Ιρλανδοί: “Ψηφίζουν” Ελλάδα-Πρώτη επιλογή ως τουριστικός προορισμός

Ιδανικός προορισμός διακοπών αναδεικνύεται η Ελλάδα για τους Ιρλανδούς, συγκεντρώνοντας ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον των επισκεπτών έναντι των ανταγωνιστών της.

0
τουριστες ιρλ
Διαφήμιση

Η Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Ιρλανδικής Στατιστικής Αρχής (CSO), βρίσκεται στην 16η θέση στις προτιμήσεις των Ιρλανδών ταξιδιωτών, ενώ πρόσφατα στοιχεία δείχνουν τη μεγάλη διαφορά της Ελλάδας με την Ισπανία, Ιταλία και Πορτογαλία, γεγονός που πιστοποιεί τις μεγάλες δυνατότητες αύξησης των τουριστικών μεγεθών στην εν λόγω αγορά. Υπογραμμίζεται επίσης η σημαντική αύξηση ποσοστού 23% που είχε η Ελλάδα το 2022 σε σχέση με το 2019 (που θεωρείται η καλύτερη χρονιά) αλλά και η αύξηση κατά 53% σε σχέση με το 2021.

Στο πλαίσιο αυτό η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας διοργάνωσε ομαδικό ταξίδι εξοικείωσης (press trip) σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική από 27 ως 31 Μαΐου 2023 για οκτώ Ιρλανδές influencers οι οποίες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε ποικίλες δράσεις εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού .

Στόχος του ταξιδιού η περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας-και συγκεκριμένα των προορισμών Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης-ως ιδανικών προορισμών διακοπών ήλιου – θάλασσας, γαστρονομικού και πολιτιστικού τουρισμού και η προβολή τους σε στοχευμένα -νεανικά κατά βάση- κοινά της Ιρλανδικής αγοράς.

Στο πλαίσιο αυτό, δόθηκε η ευκαιρία σε οκτώ Ιρλανδές influencers να έρθουν σε επαφή και να συμμετάσχουν σε ποικίλες δράσεις εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού (γαστρονομικός τουρισμός, οινοτουρισμός, πολιτιστικός τουρισμός, θαλάσσιος τουρισμός).

ιρλανδοι τουριστες

Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν:

  • ξεναγήσεις σχετικές με τον πολιτιστικό πλούτο της Θεσσαλονίκης,
  • επισκέψεις οινογνωσίας και γευσιγνωσίας για την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της Θεσσαλονίκης, σε οινοποιία και πρότυπες μονάδες παραγωγής παραδοσιακών τοπικών εδεσμάτων,
  • κρουαζιέρα γύρω από το Άγιο Όρος και
  • δραστηριότητες «city-break» και «ήλιου-θάλασσας», στα οποία η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική αντίστοιχα θεωρούνται από τους κύριους και ελκυστικότερους ελληνικούς προορισμούς.

Το ταξίδι εξοικείωσης ήταν σε συνέχεια της εκδήλωσης/παρουσίασης της Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής που έκανε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας στο Δουβλίνο τον Μάιο του 2022, με στόχο την ενίσχυση της Ιρλανδικής αγοράς, η οποία διακρίνεται ως αγορά υψηλών εισοδημάτων κατ’ επέκταση και τουριστικής δαπάνης.

Η ανάρτηση του περιεχομένου των οκτώ (8) Ιρλανδών influencers ξεκίνησε ήδη και βρίσκεται σε εξέλιξη μετά την επεξεργασία και την κατάλληλη παρουσίαση του περιεχομένου.

ιραλανδοι τουρ

 

 

Διαφήμιση