Αρχική Ελλάδα TUI: Τέλος εποχής στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής-Νο 1 η Ελλάδα προορισμός...

TUI: Τέλος εποχής στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής-Νο 1 η Ελλάδα προορισμός σε πωλήσεις

0
ξενοδοχείο - δωμάτιο - τουρισμός - trends
Εικόνα: UNSPLASH/Patrick Robert Doyle
Διαφήμιση

Ανεπιστρεπτί φαίνεται να έχει παρέλθει η εποχή των φθηνών διακοπών της τελευταίας στιγμής, με το φαινόμενο των ευκαιριών και προσφορών να τείνει υπό εξαφάνιση. Και βέβαια αυτό εξηγείται αν διαβάσει κανείς τα στοιχεία που δείχνουν ότι η Ελλάδα είναι φέτος νούμερο 1 προορισμός στις κρατήσεις της TUI.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της TUI, Sebastian Ebel, εφέτος δεν θα υπάρχουν ευκαιρίες και προσφορές της τελευταίας στιγμής, όπως στο παρελθόν. Ο ίδιος ανέφερε την Ελλάδα ως τον κορυφαίο προορισμός σε πωλήσεις στην TUI για το φετινό καλοκαίρι, υποστηρίζοντας ότι σε ορισμένους προορισμούς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα κλινών.

Αντιθέτως, ο επικεφαλής του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού οργανισμού της Γερμανίας, σε δηλώσεις του στη γερμανική εφημερίδα Bild am Sonntag,  πιστεύει ότι οι τιμές θα τείνουν να αυξάνονται ακόμη περισσότερο λίγο πριν από την τουριστική σεζόν, καθώς οι ξενοδόχοι και οι αεροπορικές εταιρίες γνωρίζουν επίσης ότι πολλές κρατήσεις γίνονται ακόμη σε σύντομο χρονικό διάστημα από την αναχώρηση. “Οι σποραδικές ευκαιρίες θα είναι η απόλυτη εξαίρεση”, δήλωσε με σιγουριά.

O ίδιος βλέπει διάφορους λόγους για το τέλος των φθηνών ταξιδιών. Από τη μία πλευρά, αναφέρει την αύξηση των τιμών της ενέργειας, η οποία θα καταστήσει τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αισθητά ακριβότερα. Το ισχυρό δολάριο παίζει επίσης ρόλο. Ωστόσο, πάνω απ’ όλα είναι οι μειωμένες χωρητικότητες πτήσεων που έχουν αντίκτυπο.

“Ειδικά η ζήτηση για πτήσεις διακοπών υπερβαίνει την προσφορά. Γι’ αυτό και οι προσφορές χαμηλού κόστους, με περιστασιακές εξαιρέσεις για καμπάνιες μάρκετινγκ, δεν θα είναι διαθέσιμες όπως παλιά”, ανέφερε ο εκπρόσωπος της TUI, διακηρύσσοντας το τέλος των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους.

Παρά το αυξημένο κόστος, βλέπει ότι οι Γερμανοί εξακολουθούν να έχουν μεγάλη ανάγκη για ταξίδια. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να οδηγεί σε μεγαλύτερη προθυμία να πληρώσουν περισσότερα γι’ αυτά. “Οι προσφορές all inclusive είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς φέτος, επειδή καλύπτονται όλα τα έξοδα”, εξηγεί. “Παρατηρούμε όμως ότι οι περισσότεροι πελάτες έχουν θέσει στον εαυτό τους έναν συγκεκριμένο προϋπολογισμό τον οποίο δεν θέλουν να υπερβούν”. Όσοι όμως έχουν κάνει ακριβές κρατήσεις στο παρελθόν, συνήθως εξακολουθούν να το κάνουν.

τουρισμός - γλωσσικού

Η Ελλάδα κυριαρχεί στις πωλήσεις στην TUI

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της TUI, ο πιο δημοφιλής προορισμός για κρατήσεις στον tour operator εφέτος το καλοκαίρι είναι η Ελλάδα, όπου σε ορισμένα θέρετρα διακοπών δεν υπάρχει, ήδη, διαθεσιμότητα σε κλίνες, όπως για παράδειγμα στην Κω, την Κρήτη και τη Ρόδο. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει ακόμη χωρητικότητα στη Μαγιόρκα, την ηπειρωτική Ισπανία και την Τουρκία.

Σε γενικές γραμμές, ανέφερε ο κ. Ebel, σε περιόδους πληθωρισμού, οι άνθρωποι θέτουν έναν προϋπολογισμό διακοπών που δεν θέλουν να υπερβούν, και κατά μέσο όρο, οι πελάτες της TUI ξοδεύουν 1.200 ευρώ ανά άτομο.

Διαφήμιση