Αρχική Ειδήσεις Tripadvisor: Ψευδείς κριτικές στη «δαγκάνα» διαφάνειας της πλατφόρμας

Tripadvisor: Ψευδείς κριτικές στη «δαγκάνα» διαφάνειας της πλατφόρμας

Ψεύτικες μία στις 20 αποδείχθηκαν πως ήταν οι κριτικές που υποβλήθηκαν στο Tripadvisor πέρυσι. Οι «δαγκάνες» της διαφάνειας του συστήματος Tripadvisor- εταιρεία που ασχολείται με αναθεωρήσεις ταξιδιών και εστιατορίων, κρατήσεις καταλυμάτων και άλλο ταξιδιωτικό περιεχόμενο- εντόπισε τις κακόβουλές κριτικές, αριθμώντας τες πάνω από 1,3 εκατομμύρια. Ωστόσο η πλατφόρμα κατάφερε να ανιχνεύσει το 72% αυτών εγκαίρως, πριν προλάβουν να δημοσιοποιηθούν.

0
ταξίδια
Διαφήμιση

Σύμφωνα με τα στοιχεία της 3ης έκθεσής διαφάνειας που δημοσιοποίησε προ ημερών το Tripadvisor, εκτός από τις δόλιες κριτικές, ισχυρίζεται ότι απομάκρυνε πέρυσι 24.521 κριτικές, που συνδέονταν με εταιρίες που πλήρωναν για κριτικές.

Η προηγούμενη έκθεση διαφάνειας της πλατφόρμας δημοσιεύθηκε το 2020. Τότε, το Tripadvisor είχε εντοπίσει το 67% των ψεύτικων κριτικών.

Σύμφωνα με την εταιρία, υπάρχουν διάφοροι τρόποι χειρισμού των εταιριών που παραβιάζουν τους κανόνες αξιολόγησης. Μεταξύ άλλων, τους επιβάλλεται φραγή περιεχομένου και ποινές κατάταξης και ένα κόκκινο σήμα. Το 2022 επιβλήθηκαν περισσότερες από 33.000 ποινές κατάταξης και 341 προειδοποιήσεις με κόκκινο χρώμα.

Διακοπές - Ταξίδια

Περισσότερες κριτικές-περισσότερες καταχωρήσεις

Σύμφωνα με το Tripadvisor, ο συνολικός αριθμός των κριτικών στον ιστότοπο αυξήθηκε κατά 20% το 2022, σε σύγκριση με το 2020, σε συνολικά 30 εκατομμύρια. Επιπλέον, 1,3 εκατομμύρια νέες επιχειρήσεις είχαν προστεθεί στον ιστότοπο, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των καταχωρήσεων το 2022 να ανέλθει σε 11 εκατομμύρια, αριθμός αυξημένος κατά 16%, σε σύγκριση με το 2020.

“Πλατφόρμες όπως η δική μας βασίζονται στην εμπιστοσύνη. Γι’ αυτό μαθαίνουμε και βελτιώνουμε συνεχώς τα συστήματά μας, ώστε να διασφαλίζουμε ότι η κοινότητά μας έχει πρόσβαση σε ειλικρινές και ακριβές περιεχόμενο”, λέει η Becky Foley, Αντιπρόεδρος Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας στο Tripadvisor.

Τα αποτελέσματα αυτής της έκθεσης αποδεικνύουν ότι προσέγγιση που έχει υιοθετήσει η εταιρία για τον εντοπισμό των ψεύτικων κριτικών αποδίδει, καθώς το 2022 εντοπίστηκε μεγαλύτερο ποσοστό δόλιου περιεχομένου πριν δημοσιευτεί, σύμφωνα με την κα. Foley. Φυσικά, η εταιρία δεν μπορεί να κάνει δηλώσεις σχετικά με τον αριθμό των ψεύτικων κριτικών που δεν έχουν εντοπιστεί ως ψεύτικες.

 

Διαφήμιση