Αρχική Ελλάδα Τουρισμός:  Τουρκία αντί Ελλάδα προτιμούν οι Ρώσοι επισκέπτες

Τουρισμός:  Τουρκία αντί Ελλάδα προτιμούν οι Ρώσοι επισκέπτες

Σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς για τους Ρώσους ταξιδιώτες αναδείχθηκαν η Τουρκία,  τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ταϊλάνδη για το 2022, αφήνοντας πίσω τις πάλαι ποτές κλασικές ευρωπαϊκές επιλογές  όπως την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, αλλά και την Ελλάδα.

0
τουρισμός
Διαφήμιση

Ωστόσο, οι απώλειες στην Ελλάδα ήταν συγκριτικά μικρότερες, έναντι των τεσσάρων άλλων χωρών, όπως προέκυψε σε νέα μελέτη που πραγματοποίησε η Mabrian για τις ταξιδιωτικές τάσεις στη ρωσική αγορά.

Οι τουριστικοί προορισμοί στη Μέση Ανατολή και την Ασία αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, ιδίως η Τουρκία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ταϊλάνδη. Όσον αφορά πιο κοντινούς προορισμούς, η Γεωργία, η Αρμενία και το Καζακστάν έχουν πλέον ενταχθεί στους 20 προτιμώμενους προορισμούς για τους Ρώσους το 2022.

θαλάσσιος τουρισμός

Ελλάδα: Χάνει …έδαφος στο ρωσικό τουριστικό ενδιαφέρον

Εν τω μεταξύ, οι κλασικοί ευρωπαϊκοί τουριστικοί προορισμοί, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ελλάδας, είχαν τον πιο σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο με βάση την τρέχουσα κατάσταση, παρουσιάζοντας δραστική μείωση της παρουσίας των Ρώσων τουριστών που συνήθιζαν να επισκέπτονται αυτούς τους προορισμούς το 2019. Από όλες τις χώρες που επηρεάστηκαν, η Ιταλία ήταν ο προορισμός που επλήγη περισσότερο σε σχέση με το 2019.

Υπάρχουν ορισμένοι σημαντικοί παράγοντες που επηρέασαν τους εν λόγω τουριστικούς προορισμούς, όπως ο αντίκτυπος των κυρώσεων στους Ρώσους και οι δυσκολίες ταξιδιού από τη Ρωσία στην Ευρώπη λόγω των περιορισμών των θεωρήσεων της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου και της απαγόρευσης των απευθείας πτήσεων ως συνέπεια του πολέμου στην Ουκρανία. Η πτώση της αξίας του ρουβλίου κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2022 είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη -ιδίως αν αναλογιστούμε ότι η μέση ξενοδοχειακή τιμή στην Ιταλία είναι κατά μέσο όρο 46% υψηλότερη από τη μέση τιμή στην Τουρκία.

Σε δηλώσεις του ο Διευθυντή Μάρκετινγκ & Πωλήσεων της Mabrian, Carlos Cendra, τόνισε: “Ως μία από τις μεγαλύτερες αγορές προέλευσης για τον διεθνή τουρισμό τα τελευταία 20 χρόνια, η ρωσική αγορά διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία και τον τελευταίο καιρό έχει καταστεί απαραίτητο για τους προορισμούς και τις εταιρίες να κατανοήσουν τις εξελισσόμενες τάσεις και προτιμήσεις των Ρώσων ταξιδιωτών”.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Mabrian, πρόσθεσε, η ρωσική ταξιδιωτική αγορά έχει επηρεαστεί βαθιά με την τρέχουσα κατάσταση. Ο αριθμός των ταξιδιωτών έχει μειωθεί και αυτοί οι ταξιδιώτες επιλέγουν νέους προορισμούς στη Μέση Ανατολή, την Ασία και τις γειτονικές χώρες, οι οποίες φαίνονται πολύ πρόθυμες να κατακτήσουν μερίδιο αγοράς υποδεχόμενες τους Ρώσους ταξιδιώτες.

Η μελέτη βασίστηκε στην ανάλυση της ζήτησης ξενοδοχείων από τους Ρώσους ταξιδιώτες και της μέσης τιμής των δωματίων σε περισσότερους από 700 προορισμούς παγκοσμίως, κατά τη διάρκεια του 2022, σε σύγκριση με το 2019. Για τον σκοπό αυτό, η ομάδα της Mabrian χρησιμοποίησε την πλατφόρμα Travel Intelligence, για να αναλύσει τις περισσότερες από 2 εκατομμύρια κριτικές που δημοσιεύτηκαν από Ρώσους, αλλά και τις δημοσιευμένες τιμές ξενοδοχείων στους κύριους OTA (Booking, Expedia και TripAdvisor).

Διαφήμιση