Αρχική Ελλάδα Τέμπη: 300.000 ευρώ για την σύμβαση 717 μέσα στο βαθύ πένθος –...

Τέμπη: 300.000 ευρώ για την σύμβαση 717 μέσα στο βαθύ πένθος – Παραγγελία Ντογιάκου

0
Σύμβαση 717 πληρωμές
Διαφήμιση

Στις 2 Μαρτίου 2023 δηλαδή περίπου ένα 24ωρο μετά τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη (28/02/23), πληρώθηκε κανονικά η δόση για την περίφημη σύμβαση 717, που έχει υπογραφεί από το 2014 και αφορά στο σύστημα τηλεδιοίκησης, που ουδέποτε απέκτησε ολοκληρωμένο ο ΟΣΕ σχεδόν 10 ολόκληρα χρόνια μετά.

Όπως αποκάλυψε νωρίτερα το Mega και ο Νίκος Φιλιππίδης στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου, στις 2 Μαρτίου, ένα 24ωρο δηλαδή από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, καταβλήθηκαν πάνω από 300.000 ευρώ για τη δόση της σύμβασης.

Το ρεπορτάζ του MEGA, φέρει στη δημοσιότητα τον 39ο λογαριασμό αποπληρωμής του πολύπαθου και…- εν τέλει τραγικού έργου:   «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και Αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας» όπως αυτό αναγράφεται στη σύμβαση 717 του 2014.

Το ποσό που πληρώθηκε στις 2 Μαρτίου του 2023 ανέρχεται 313.618,21 ευρώ , ποσό που προέρχεται από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους.

Το εύλογο ερώτημα που έθεσε ο έγκριτος δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης είναι αν αυτή η εντολή πληρωμής δόθηκε πριν ή μετά το δυστύχημα;

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ (ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ /EUROKINISSI)
Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έξω από την Λάρισα, σύγκρουση εμπορικής και επιβατικής αμαξοστοιχίας, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023 (ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ /EUROKINISSI)

Στο μικροσκόπιο δυστυχήματα 15ετίας

Τους φακέλους όλων των σιδηροδρομικών δυστυχημάτων της τελευταίας 15ετίας ζήτησε από τη νέα διοίκηση του ΟΣΕ ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος.

Στην έγγραφη εισαγγελική παραγγελία  προς τον μεταβατικό διοικητή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ Παναγιώτη Τερεζάκη, ο κ Ντογιάκος ζητεί να ενημερώσει την εισαγγελική αρχή:

  • πόσα θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα έγιναν τα τελευταία 15 χρόνια και με πόσα θύματα,
  • σε ποια σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου συνέβησαν
  • και τι έγινε με την αναζήτηση ποινικών ευθυνών για τους υπαίτιους.

Στόχος των ερευνών αυτών εκτιμάται ότι είναι να διαπιστωθεί εάν υπήρξε ορθός καταλογισμός ευθυνών και έως ποιου σημείου είχαν προχωρήσει οι έρευνες και εάν χρειάζεται οι σχετικές δικογραφίες να επαναξιολογηθούν.

 

Πηγή: Mega

 

Διαφήμιση