Αρχική Ανακύκλωση Νέα «πράσινη» καμπάνια του ΟΑΣΑ για επαναφόρτιση εισιτηρίων

Νέα «πράσινη» καμπάνια του ΟΑΣΑ για επαναφόρτιση εισιτηρίων

0
ΟΑΣΑ - καμπάνια - εισιτήριο
Διαφήμιση

«Δωσ’ του μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά» είναι το σύνθημα της καμπάνια του Ομίλου ΟΑΣΑ για την επαναφόρτιση του «έξυπνου» εισιτηρίου ATH.ENA Ticket, η οποία ξεκίνησε την Τρίτη, σε συνεργασία με τις θυγατρικές του ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, για επαναφόρτιση του εισιτηρίου στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών.

Με «πρωταγωνιστή» το ίδιο το εισιτήριο, που ζητά από τον επιβάτη να του δώσει «μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά», η καμπάνια του ΟΑΣΑ καλεί τους επιβάτες να επαναφορτίζουν το ATH.ENA Ticket όπως την προσωποποιημένη και την ανώνυμη ATH.ENA Card, και τους προτρέπει να:

  • κάνουν περισσότερες διαδρομές με το ίδιο εισιτήριο
  • μετακινηθούν πιο έξυπνα
  • προστατέψουν το περιβάλλον

Η καμπάνια του ΟΑΣΑ ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ και καλεί το επιβατικό κοινό να εντάξει την επαναφόρτιση του απλού εισιτηρίου στις καθημερινές του συνήθειες.

Παρότι η επαναφόρτιση είναι μια από τις βασικές λειτουργίες του ATH.ENA Ticket σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού, εξακολουθεί σήμερα να μην είναι εξοικειωμένο  με τη διαδικασία αυτή. Πραγματοποιεί δηλαδή μια διαδρομή, πετάει το εισιτήριο παρόλο που είναι πολλαπλών χρήσεων, και εκδίδει νέο για την επόμενη μετακίνησή του.

Εκατομμύρια αχρησιμοποίητα εισιτήρια σπαταλώνται, ενώ συχνά απορρίπτονται σε δημόσιους χώρους ρυπαίνοντας το περιβάλλον. Οι ημερήσιες εκδόσεις χάρτινων «πολλαπλών έξυπνων εισιτηρίων» ανέρχονται μεσοσταθμικά σε 80.000-100.000 τεμάχια την ημέρα και σύμφωνα με τα στοιχεία επικύρωσης, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών αφορά την κατηγορία μίας αστικής διαδρομής χρονικής διάρκειας 90 λεπτών.

Κατά συνέπεια, τα χάρτινα πολλαπλά εισιτήρια όχι μόνο δεν επαναφορτίζονται αλλά καταναλώνονται κυρίως για αγορές εισιτηρίων μίας διαδρομής αξίας 1,20 ευρώ και όχι για τα υπόλοιπα πακέτα εισιτηρίων (2, 5 ή 10+1 διαδρομών) που η τιμή αγοράς τους είναι μικρότερη:

 ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 1,20 € 1,20
2πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 2,30 € 1,15
5πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 5,70 € 1,14
10+1 ΕΝΙΑΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ € 12,00 € 1,09

ΟΑΣΑ - καμπάνια - εισιτήριο

Αλλάζει ο τρόπος που χρησιμοποιούνται τα ΜΜΜ – Ψηφιακά εισιτήρια

Παράλληλα, έρχονται σημαντικές αλλαγές στον τρόπο πληρωμής και επικύρωσης του εισιτηρίου στα ΜΜΜ, με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να εργάζεται πάνω στην αναβάθμιση του υφιστάμενου συστήματος έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Όπως ανέφερε πρόσφατα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, το νέο σύστημα ενδέχεται να εφαρμοστεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023.

Αρχή λειτουργίας του συστήματος θα είναι η μέθοδος tap and pay που θα επιτρέπει στο επιβατικό κοινό να πραγματοποιεί ανέπαφες συναλλαγές, με χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού που είναι συνδεδεμένος με την χρεωστική κάρτα του χρήστη.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ) -ΟΑΣΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ)

Ειδικότερα, για την ολοκλήρωση της συναλλαγής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ο χρήστης θα μπορεί να πλησιάσει την τραπεζική του κάρτα ή το κινητό του τηλέφωνο στον ειδικό αναγνώστη του τερματικού αποδοχής καρτών (POS). Με αυτό τον τρόπο θα γίνεται η επικύρωση του εισιτήριου του και θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το μέσο της αρεσκείας του.

Σημειώνεται ότι για την ολοκλήρωση της συναλλαγής μέσω κινητού τηλεφώνου θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία NFC.

Διαφήμιση