Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια Η Ελλάδα πρώτη στις προτιμήσεις των Πολωνών τουριστών

Η Ελλάδα πρώτη στις προτιμήσεις των Πολωνών τουριστών

0
Ελλάδα - Τουρισμός
Διαφήμιση

Η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει στην πρώτη θέση της προτίμησης για τους Πολωνούς, οι οποίοι αγαπούν ιδιαίτερα τον ελληνικό λαό, την ελληνική ιστορία και την ελληνική κουζίνα.

Αυτό είναι το συμπέρασμα από την αφιερωμένη στον ελληνικό τουρισμό επαγγελματική εκδήλωση B2B Greek-Polish Tourism Workshop, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Βαρσοβίας με τη συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Πολωνίας.

ΕΟΤ Πολωνίας
Μέλη της ελληνικής αποστολής στο workshop της Βαρσοβίας με την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Πολωνίας, Νικολέττα Νικολοπούλου.

Στην εκδήλωση, για την Ελλάδα, συμμετείχαν περίπου 40 εκπρόσωποι από τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κρήτης και Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Ρεθύμνου, τους Τουριστικούς Οργανισμούς Θεσσαλονίκης, Λουτρακίου και Ρόδου, καθώς και τουριστικές επιχειρήσεις.

Από πολωνικής πλευράς παραβρέθηκαν 70 στελέχη των κορυφαίων τουριστικών ομίλων (TUI, Nekera, Ecco Hlidays) και των σημαντικότερων τουριστικών πλατφορμών πωλήσεων της χώρας (wakacje.pl, fly.pl, e-sky.pl, fly4free.pl).

ΕΟΤ Πολωνίας
Στιγμιότυπο από το B2B Greek-Polish Tourism Workshop στην Βαρσοβία.

Κατά τη διάρκεια του workshop, που χαιρέτισε ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία Μιχαήλ-Ευστράτιος Δαρατζίκης, έγιναν αναλυτικές παρουσιάσεις των προορισμών από τους εκπροσώπους των Περιφερειών, ενώ διανεμήθηκε διαφημιστικό υλικό του ΕΟΤ και προβλήθηκαν προωθητικά βίντεο των περιοχών αυτών και τα σποτ του ΕΟΤ «Greece – You Will Want To Stay Forever», «Greekend» και «Greece has a winter».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ελληνικό μπουφέ στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.

Με όχημα το Instagram και το Tik Tok προωθείται το τουριστικό προϊόν της χώρας μας

Με απαραίτητη συνθήκη την ένωση δυνάμεων και τη δημιουργία συνεργιών για την επόμενη ημέρα του τουρισμού στην Ελλάδα, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece επενδύουν στην τεχνογνωσία τους, συμπράττουν και υλοποιούν στοχευμένες καμπάνιες προβολής για την Αθήνα, Κεντρική Μακεδονία (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Όλυμπος), Χανιά και Καβάλα-Θάσο

Με όχημα τα Social Media, δίνοντας έμφαση στο Instagram και το Tik Tok, έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί ένα διαφημιστικό πλάνο προβολής, σε στοχευμένες αγορές των προορισμών. 

Για τις ανάγκες της καμπάνιας θα δημιουργηθεί ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στο local culture των προορισμών, «χτίζοντας» στις αρχές και της αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.

EOT MARKETING GREECE

O Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε: «Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα που στηρίζει τις δράσεις της όλα αυτά τα χρόνια στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα και τα Χανιά, συμβάλλοντας ενεργά στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους στην πρώτη γραμμή για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας».

Η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα συμπλήρωσε:  «Είναι βέβαιο πως ο ελληνικός τουρισμός έχει μόνο να ωφεληθεί από τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Marketing Greece. Μέσα από μια σειρά στοχευμένων και κοινών δράσεων, δημιουργούν ένα νέο, δυναμικό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο συνεργασίας, όπου η πολύχρονη εμπειρία του ΕΟΤ συναντά το πολυεπίπεδο έργο της Marketing Greece, δίνοντας προστιθέμενη αξία στη χώρα».

Διαφήμιση