Αρχική Special Topics - 2 Δια χειρός ΟΤΕ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Δια χειρός ΟΤΕ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

0
myErgani
Διαφήμιση

Την «Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας» για λογαριασμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, υλοποιεί ο Όμιλος ΟΤΕ. Πρόκειται για ένα σύνθετο και απαιτητικό έργο με οφέλη για τους εργαζομένους, τις επιχειρήσεις και την Πολιτεία, καθώς δημιουργεί το πλαίσιο για διαφανείς και αποτελεσματικούς ελέγχους από την Επιθεώρηση Εργασίας για την τήρηση του ωραρίου, μειώνει το γραφειοκρατικό βάρος για τις επιχειρήσεις και κατοχυρώνει τα έσοδα του ασφαλιστικού συστήματος από εισφορές.

ErganiCardScanner

–       Ένα σύνθετο και απαιτητικό ICT έργο με οφέλη για τους εργαζομένους, τις επιχειρήσεις και την Πολιτεία

–       Αυτόματη γνωστοποίηση του χρόνου εργασίας των εργαζομένων στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ II

–       Πρόσβαση εργαζομένων σε όλα τα δηλωθέντα στοιχεία εργασίας που τους αφορούν, μέσω web και mobile apps

–       Αξιοποίηση καινοτόμων τεχνικών ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων όπως Big Data AnalyticsData Mining και Risk Analysis

Η διαδικασία εφαρμογής του μηχανισμού Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας πραγματοποιείται σε δύο στάδια: Ξεκινά με την απογραφή των εργαζομένων και την προ-δήλωση του ωραρίου εργασίας από τους εργοδότες και ολοκληρώνεται με την αυτόματη γνωστοποίηση του πραγματικού χρόνου εργασίας. Οι επιχειρήσεις διασυνδέονται καθημερινά με τον μηχανισμό της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και τον ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο για την έναρξη και λήξη του ωραρίου των εργαζομένων. Η διασύνδεση των συστημάτων ωρομέτρησης των επιχειρήσεων με τον μηχανισμό γίνεται μέσω προγραμματιστικής διεπαφής (Web API), ενώ για τις επιχειρήσεις που δε διαθέτουν σύστημα ωρομέτρησης, αναπτύχθηκε νέα εφαρμογή Ergani CardScanner app για κινητές συσκευές. Η ανάγνωση της Κάρτας Εργασίας των εργαζομένων, σε μορφή QR Code, γίνεται μέσω του app κατά την προσέλευση και αποχώρηση από την εργασία. Επιπλέον, η εφαρμογή myErgani app για κινητές συσκευές και το myErgani web portal (https://myErgani.gov.gr) παρέχουν στους εργαζομένους άμεση πρόσβαση στα στοιχεία που δηλώνουν οι εργοδότες για την εργασία τους στο Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

 

Ήδη από τον Ιούνιο, παρά το ιδιαίτερα σφιχτό χρονοδιάγραμμα, έχει ολοκληρωθεί από τον Όμιλο ΟΤΕ η πρώτη φάση εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, που αφορούσε πάνω από 120.000 εργαζόμενους πλήρους πενθήμερης απασχόλησης σε 52 μεγάλες επιχειρήσεις από τους κλάδους των σουπερμάρκετ και των τραπεζών. Σε εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη φάση, που περιλαμβάνει την απογραφική διαδικασία της ψηφιακής οργάνωσης του χρόνου εργασίας από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες της χώρας και για το σύνολο των εργαζομένων, προκειμένου η χρήση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας να επεκταθεί σταδιακά στο σύνολο της οικονομίας. Παράλληλα, αναπτύσσεται μηχανισμός ανάλυσης και επεξεργασίας όλων των δεδομένων της Κάρτας Εργασίας.

 

Ο μηχανισμός της Ψηφιακής Κάρτας έχει αναπτυχθεί σε αρχιτεκτονική 3 επιπέδων (database servers, application servers, clients) και χρησιμοποιεί τεχνολογίες Web Services για την υποστήριξη της διασύνδεσης με συστήματα ωρομέτρησης και με τις εφαρμογές για κινητές συσκευές. Με την ολοκλήρωσή του θα παρέχει εξελιγμένες δυνατότητες ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων, δημιουργίας αναφορών και ανάλυσης κινδύνου.

 

«Η ψηφιακή κάρτα εργασίας είναι ένα έργο-ορόσημο για τη μεταρρύθμιση του εργασιακού τομέα στη χώρα μας. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας σε έργα υψηλής τεχνολογίας, υλοποιούμε έναν μηχανισμό με πολλαπλά οφέλη για τους εργαζομένους, τις επιχειρήσεις και την Πολιτεία. Με όπλο μας την τεχνολογία, θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους.», δήλωσε ο Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γρηγόρης Χριστόπουλος

Διαφήμιση