Αρχική Περιβάλλον Το Lidl Βρετανίας πουλάει τη καχεκτική σοδειά των παραγωγών για να τους...

Το Lidl Βρετανίας πουλάει τη καχεκτική σοδειά των παραγωγών για να τους στηρίξει

Σύνταξη: ecozen.gr

0
αγρότης
Διαφήμιση

Αυτό το καλοκαίρι, οι αγρότες στο Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετώπισαν μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του τελευταίου μισού αιώνα. Η ζέστη και η επίμονη ξηρασία έχουν καταστρέψει τις καλλιέργειες.

Οι απαγορεύσεις του ποτίσματος με λάστιχα έχουν εμποδίσει πολλούς να αρδεύουν τις καλλιέργειες για να αντισταθμίσουν την έλλειψη βροχής. Το αποτέλεσμα είναι μια εκτιμώμενη απώλεια 10-50% των καλλιεργειών, συμπεριλαμβανομένων των πατατών, των καρότων, των κρεμμυδιών, των ζαχαρότευτλων, του λυκίσκου, των μήλων και του καλαμποκιού. Ακόμη και η παραγωγή γάλακτος έχει μειωθεί δραματικά, επειδή οι αγελάδες δεν λαμβάνουν αρκετή τροφή.

Σε μια προσπάθεια να μετριάσει τη ζημιά των παραγωγών, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl της Βρετανίας ανακοίνωσε ότι θα πωλεί στα καταστήματά της προϊόντα που “μπορεί να φαίνονται λίγο διαφορετικά από αυτά που οι αγοραστές έχουν συνηθίσει να βλέπουν”.

αγρότης

Επειδή πολλά από τα λαχανικά δεν έλαβαν επαρκείς ποσότητες νερού, αναπτύχθηκαν πιο αργά, μπορεί να φαίνονται μικρότερα και να έχουν πιο σκληρή φλούδα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό να τρώγονται.

Όπως δήλωσε ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB, σε δελτίο τύπου, “Οι αγρότες σε όλη τη χώρα αντιμετωπίζουν φέτος μια μεγάλη πρόκληση λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικράτησαν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ενώ η σοδειά που βγαίνει μπορεί να μοιάζει λίγο διαφορετική από αυτή που έχουμε συνηθίσει, εξακολουθεί να είναι η ίδια εξαιρετική βρετανική ποιότητα. Ως εκ τούτου, θέλουμε να δείξουμε την υποστήριξή μας στους προμηθευτές μας, συνεργαζόμενοι μαζί τους για την εξεύρεση λύσεων που θα τους βοηθήσουν”.
Ξηρασία

Η Lidl απέρριψε την ιδέα της δημιουργίας ξεχωριστής κατηγορίας για αυτά τα λαχανικά, όπως έκαναν ορισμένα σούπερ μάρκετ με τις “άσχημες” ή “περίεργες” ονομασίες και ετικέτες τους. Αυτό, πρότεινε ο McDonnell, δημιουργεί μια “ψεύτικη αγορά”.

Αντίθετα, η εταιρεία προσπαθεί να “συνεργάζεται με τους προμηθευτές μας για να διασφαλίσει ότι είμαστε ευέλικτοι με τις διακυμάνσεις των προδιαγραφών σε διαφορετικές εποχές του έτους”. Αυτό είναι τελικά πιο χρήσιμο για τους αγρότες, το σούπερ μάρκετ και τους αγοραστές.

Ο Guardian αναφέρει ότι αρκετές περιοχές στο Ηνωμένο Βασίλειο εξακολουθούν να βιώνουν ξηρασία παρά τις έντονες βροχοπτώσεις της προηγούμενης εβδομάδας. “Η ξηρασία κηρύχθηκε επίσημα σε οκτώ περιοχές της Αγγλίας την Παρασκευή 12 Αυγούστου, ενώ λίγες ημέρες αργότερα προστέθηκε και η ένατη, το Γιορκσάιρ. ” Η Εθνική Ομάδα για την Ξηρασία προειδοποιεί για πιθανές καταστροφές στις καλλιέργειες.

Η ανακοίνωση της Lidl πιθανόν να κάνει πολλούς αγρότες χαρούμενους, αλλά η ευθύνη πέφτει επίσης στους αγοραστές για την επιλογή και τη χρήση αυτών των καχεκτικών λαχανικών. Εξάλλου, μια στρατηγική πωλήσεων λειτουργεί μόνο αν οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να αγοράσουν.

Χρειαζόμαστε μεγαλύτερη προθυμία γενικά να αγοράζουμε ατελή προϊόντα ως έναν τρόπο καταπολέμησης των μη ρεαλιστικών και σπάταλων αισθητικών προτύπων για τα φρούτα και τα λαχανικά που συχνά υποστηρίζονται από τα παντοπωλεία.

Ας ελπίσουμε ότι η στρατηγική της Lidl θα επηρεάσει τις μελλοντικές συνήθειες κατανάλωσης προϊόντων, βοηθώντας τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν ότι τα λαχανικά υπάρχουν σε πολλά σχήματα και μεγέθη και ότι είναι θρεπτικά και νόστιμα, ό,τι κι αν είναι.

ΠΗΓΗ: https://www.treehugger.com/

Διαφήμιση