Αρχική Διάστημα Οι αστρονόμοι ανακάλυψαν μια άλλη Γη (video)

Οι αστρονόμοι ανακάλυψαν μια άλλη Γη (video)

kepler186f νεα γη

Οι αστρονόμοι ανακάλυψαν έναν πλανήτη σχεδόν στο ίδιο μέγεθος με τη Γη που περιστρέφεται στην κατοικήσιμη ζώνη του άστρου του, όπου θα μπορούσε να υπάρχει υγρό νερό στην επιφάνειά του, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Η παρουσία υγρού νερού υποδηλώνει επίσης ότι ο πλανήτης θα μπορούσε να υποστηρίξει ζωή.

Αυτός ο πρόσφατα ανακαλυφθείς κόσμος, ο Kepler-1649c, απέχει 300 έτη φωτός από τη Γη και περιστρέφεται γύρω από ένα άστρο που έχει περίπου το ένα τέταρτο του μεγέθους του ήλιου μας.

Αυτό που είναι συναρπαστικό είναι ότι από όλους τους 2. 000 και πλέον εξωπλανήτες που έχουν ανακαλυφθεί με παρατηρήσεις από το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler, αυτός ο κόσμος μοιάζει περισσότερο με τη Γη τόσο σε μέγεθος όσο και σε εκτιμώμενη θερμοκρασία, δήλωσε η NASA.

Ένας εξωπλανήτης είναι ένας πλανήτης που βρίσκεται εκτός του ηλιακού μας συστήματος.

kepler1

Αυτός ο ενδιαφέρων, μακρινός κόσμος μας δίνει ακόμη μεγαλύτερη ελπίδα ότι μια δεύτερη Γη βρίσκεται ανάμεσα στα αστέρια και περιμένει να βρεθεί, δήλωσε ο Thomas Zurbuchen, αναπληρωτής διοικητής της διεύθυνσης επιστημονικών αποστολών της NASA στην Ουάσιγκτον.

Αν και η NASA δήλωσε ότι υπάρχουν άλλοι εξωπλανήτες που εκτιμάται ότι είναι πιο κοντά στη Γη σε μέγεθος και άλλοι μπορεί να είναι πιο κοντά στη Γη σε θερμοκρασία δεν υπάρχει άλλος εξωπλανήτης που να είναι πιο κοντά στη Γη και στις δύο αυτές τιμές και να βρίσκεται επίσης στην κατοικήσιμη ζώνη του συστήματός του.

Ο δίδυμος πλανήτης της Γης

Αυτός ο πρόσφατα αποκαλυφθείς κόσμος είναι μόλις 1,06 φορές μεγαλύτερος από τον πλανήτη μας. Επίσης, η ποσότητα του αστρικού φωτός που δέχεται από το άστρο-ξενιστή του είναι 75% της ποσότητας του φωτός που δέχεται η Γη από τον ήλιο μας που σημαίνει ότι η θερμοκρασία του εξωπλανήτη μπορεί να είναι παρόμοια με αυτή του πλανήτη μας.

Αλλά σε αντίθεση με τη Γη, περιστρέφεται γύρω από έναν κόκκινο νάνο. Αν και δεν έχει παρατηρηθεί κανένας πλανήτης σε αυτό το σύστημα, αυτός ο τύπος άστρου είναι γνωστός για τις αστρικές εκρήξεις που μπορεί να κάνουν το περιβάλλον ενός πλανήτη δύσκολο για οποιαδήποτε πιθανή ζωή.

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν αυτόν τον πλανήτη όταν εξέτασαν παλιές παρατηρήσεις από το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler, το οποίο η υπηρεσία απέσυρε το 2018. (Παρόλο που η αποστολή Kepler της NASA τερματίστηκε το 2018 όταν τελείωσαν τα καύσιμα, οι επιστήμονες εξακολουθούν να κάνουν ανακαλύψεις καθώς συνεχίζουν να εξετάζουν τις πληροφορίες που έστειλε το Kepler στη Γη. )

Όσο περισσότερα δεδομένα λαμβάνουμε, τόσο περισσότερα σημάδια βλέπουμε που δείχνουν ότι οι δυνητικά κατοικήσιμοι και γήινοι εξωπλανήτες είναι κοινοί γύρω από τέτοιου είδους αστέρια, δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Andrew Vanderburg, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν.

Με κόκκινους νάνους σχεδόν παντού γύρω από τον γαλαξία μας, και αυτούς τους μικρούς, δυνητικά κατοικήσιμους και βραχώδεις πλανήτες γύρω τους, η πιθανότητα ένας από αυτούς να μην είναι πολύ διαφορετικός από τη Γη μας φαίνεται λίγο πιο φωτεινή, είπε