Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια Κικίλιας: Νωρίτερα από ποτέ η έναρξη της τουριστικής σεζόν

Κικίλιας: Νωρίτερα από ποτέ η έναρξη της τουριστικής σεζόν

«Στρατηγική του Πρωθυπουργού, της κυβέρνησης και του Υπουργείου Τουρισμού, είναι το μέρισμα της επιτυχίας από τον τουρισμό να φτάσει στην τσέπη του Έλληνα»

Σύνταξη: ecozen.gr

0
Τουρισμός3
Διαφήμιση

«Ο τουρισμός πήγε εξαιρετικά καλά τις άγιες μέρες του Πάσχα σε όλη την Ελλάδα και πάνω από 325.000 αυτοκίνητα έφυγαν από την Αθήνα αυτές τις μέρες» τόνισε μιλώντας στο OPEN και την εκπομπή “Ώρα Ελλάδος”ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σημειώνοντας πως “οι πληρότητες στους δημοφιλείς προορισμούς κυμάνθηκαν πολύ πάνω από το 85% – 90% με μεγάλη παρουσία των ξένων επισκεπτών”.

Στο ίδιο πλαίσιο ανάφερε πως στρατηγική του υπουργείου τουρισμού ήταν να φωτίσει κάθε γωνιά της πατρίδας, δηλώνοντας πως οι ξένοι τουρίστες επισκέφτηκαν ήδη προορισμούς που δεν γνώριζαν”.

“Είναι μια πολύ αισιόδοξη εικόνα για τη χώρα και την προσπάθεια για την τόνωση της ελληνικής οικονομίας,” είπε ο υπουργός τουρισμού, επισημαίνοντας ότι δουλέψαμε σκληρά ώστε η τουριστική σεζόν να ξεκινήσει νωρίτερα από ποτέ.

“Είμαστε ακόμα στην αρχή, καθώς αναμένουμε και δεύτερο κύμα το επόμενο τριήμερο της Πρωτομαγιάς”, τόνισε χαρακτηριστικά,  λέγοντας ότι “στο τέλος της χρονιάς θα κάνουμε ταμείο”.

Όπως είπε ο κ. Κικίλιας “ο τουρισμός είναι η λαϊκή οικονομία της χώρας και τα χρήματα από τον τουρισμό περνούν απευθείας στην πραγματική οικονομία, στηρίζοντας το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων”.

Foto26.4

Tα έσοδα από τον τουρισμό περνούν κάθετα και οριζόντια, άμεσα, χωρίς μεσάζοντες και καθυστερήσεις σε όλους: στον επιχειρηματία της εστίασης, τον εργαζόμενο στον τουρισμό, τον ιδιοκτήτη ενοικιαζόμενων δωματίων, την εφοδιαστική αλυσίδα, τον μεταφορέα, τον ιδιοκτήτη ενός μίνι μάρκετ, τον αγρότη” είπε ο κ. Κικίλιας.

Αυξητικές τάσεις και στις προκρατήσεις

Ο κ. Κικίλιας εξέφρασε την αισιοδοξία του για τον ρυθμό των κρατήσεων και των προκρατήσεων που σύμφωνα με τα στοιχεία παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις. “Κινούμαστε συγκρατημένα και με σοβαρότητα και είμαστε αισιόδοξοι ότι η δουλειά που έχουμε κάνει όλο το φθινόπωρο και τον χειμώνα θα αποδώσει”, είπε ο υπουργός τουρισμού.

“Στρατηγική του Πρωθυπουργού, της κυβέρνησης και του Υπουργείου Τουρισμού, είναι το μέρισμα της επιτυχίας από τον τουρισμό να φτάσει στην τσέπη του Έλληνα που δυσκολεύεται αυτήν την εποχή και πρώτα από όλα στους εργαζόμενους στον ελληνικό τουρισμό που έρχονται σε επαφή με τους τουρίστες και τους ταξιδιώτες” σημείωσε τέλος ο κ. Κικίλιας, ενώ παράλληλα ανάφερε πώς προχωράνε μια σειρά έργα υποδομών, αναβάθμισης ξενοδοχείων, που συμβάλλουν σε μια καλύτερη και πιο ποιοτική σεζόν.

αεροπορικές γραμμές

 

Αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων και προορισμών

“Η αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε πολλές εταιρείες και για περισσότερους προορισμούς για φέτος σε σχέση με το 2019 στέλνουν πολύ θετικά μηνύματα για την πορεία του ελληνικού τουρισμού” τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στο ραδιόφωνο “Παραπολιτικά” με την Χριστίνα Κοραή και τον Δημήτρη Τάκη, υπογραμμίζοντας ότι “η σκληρή δουλειά που έχει γίνει, η προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου η οποία φέτος ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ και η ανάδειξη νέων προορισμών σε όλη την χώρα αποτελούν στρατηγικές κινήσεις για το 2022”.

Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ως χαρακτηριστικά παραδείγματα, από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας τις εταιρείες Jet2 και easyjet οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε σχέση με το 2019, από την αγορά της Γερμανίας την TUI που προσδοκά να φέρει περίπου 3εκ. επισκέπτες, ενώ η Ελλάδα αποτελεί Νο1 προορισμό για τη γαλλική αγορά.

Ολικό rebranding της χώρας

Επισήμανε τη σημασία της αγοράς των Η.Π.Α. καθώς οι απευθείας πτήσεις των αμερικάνικων αερογραμμών ξεκίνησαν νωρίτερα από ποτέ (7 Μαρτίου) και θα μεταφέρουν στην Ελλάδα περίπου 470.000 ταξιδιώτες.

“Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αναβαθμίζεται διαρκώς,  χώρα μας κερδίζει το στοίχημα της Ασφάλειας και της Εμπιστοσύνης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τουρίστες” είπε ο υπουργός Τουρισμού, σημειώνοντας πως αυτό είναι έργο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μεγάλων κρίσεων διαμόρφωσε ένα ολικό rebranding της χώρας.

Διαφήμιση