Αρχική Special Topics - 2 Ξεσηκώνει η νέα καμπάνια του ΕΟΤ – «Greekend: End your week like...

Ξεσηκώνει η νέα καμπάνια του ΕΟΤ – «Greekend: End your week like a Greek»

Στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend και εστιάζει στις μεγάλες ελληνικές πόλεις που μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσεις.

0
greekend
Διαφήμιση

«Greekend: End your week like a Greek», είναι το κεντρικό σύνθημα της νέας καμπάνιας, για ένα «αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο» στις μεγάλες πόλεις της χώρας. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο ελληνικό σαββατοκύριακο, συνεχίζει, ξεκινά με καφέ, λίγο φαγητό και περιλαμβάνει διασκέδαση, ήλιο, θάλασσα, ψώνια, κρασί, φλερτ, τέχνη, μπαρ και μουσική.

Το βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».

Έχει προηγηθεί και μία δημιουργική έκδοση φυλλαδίου που αναδεικνύει τις δύο μεγάλες πόλεις ως ιδανικούς city-break προορισμούς.

city break

Η νέα καμπάνια θα προβληθεί, σε πρώτη φάση, σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Και θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και η καμπάνια να εμπλουτιστεί  με επιλέον μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

Το δημιουργικό και η παραγωγή της νέας καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού.

Διαφήμιση