Αρχική Διάστημα Η καρδιά του Γαλαξία μοιάζει με σύγχρονη τέχνη σε αυτή τη νέα...

Η καρδιά του Γαλαξία μοιάζει με σύγχρονη τέχνη σε αυτή τη νέα ραδιο εικόνα

sauron
Τα τηλεσκόπια MeerKAT στη Νότια Αφρική παρείχε αυτήν την εικόνα ραδιοεκπομπών από το κέντρο του Γαλαξία. Τα ισχυρότερα ραδιο - σήματα εμφανίζονται με κόκκινο και πορτοκαλί. Οι πιο αχνές ζώνες είναι χρωματισμένες στην κλίμακα του γκρι, με πιο σκούρες αποχρώσεις που υποδηλώνουν ισχυρότερες εκπομπές. Εκόνα: HEYWOOD/SARAO

Είναι από τις περιπτώσεις που η τέχνη ζηλεύει τη φύση. Μια εικόνα που μοιάζει με μοντέρνα τέχνη. Στην πραγματικότητα είναι μια νέα λεπτομερής ματιά στο χαοτικό κέντρο του Γαλαξία.

Ραδιοτηλεσκόπιο MeerKAT

Η εικόνα τραβήχτηκε με μια συστοιχία ραδιοτηλεσκοπίων MeerKAT στη Νότια Αφρική κατά τη διάρκεια τριών ετών και 200 ​​ωρών παρατήρησης. Συνδυάζει 20 ξεχωριστές εικόνες σε ένα ενιαίο μωσαϊκό. Η ομάδα MeerKAT περιγράφει την εικόνα σε ένα άρθρο που θα δημοσιευτεί στο Astrophysical Journal.

Το MeerKAT κατέγραψε με ραδιοκύματα από διάφορους αστρονομικούς θησαυρούς, συμπεριλαμβανομένων των σουπερνόβα, των αστρικών φυτωρίων και της ενεργητικής περιοχής γύρω από την υπερμεγέθη μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία ( SN: 8/31/21 , SN: 17/9/19 ). Ένα φουσκωμένο υπόλειμμα σουπερνόβα φαίνεται κάτω δεξιά στην εικόνα και η υπερμεγέθης μαύρη τρύπα εμφανίζεται ως το φωτεινό πορτοκαλί «μάτι» στο κέντρο.

Τοξότης Α*

Ροδιο-νημάτια

Άλλα συναρπαστικά χαρακτηριστικά είναι τα πολλά ραδιό-νημάτια που μοιάζουν να κόβονται κυρίως κατακόρυφα στην εικόνα. Αυτά τα νήματα, μια χούφτα από τα οποία εντοπίστηκαν για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1980, δημιουργούνται από επιταχυνόμενα ηλεκτρόνια που περιστρέφονται σε ένα μαγνητικό πεδίο και δημιουργούν μια ραδιο-λάμψη. Αλλά τα νήματα αυτά είναι δύσκολο να εξηγηθούν επειδή δεν υπάρχει προφανής λόγος που να επιταχύνει τα σωματίδια.

«Ήταν ένα παζλ. Είναι ακόμα ένα παζλ», λέει ο αστροφυσικός Farhad Yusef-Zadeh του Πανεπιστημίου Northwestern στο Evanston, Ill., ο οποίος ανακάλυψε τα νημάτια ως μεταπτυχιακός φοιτητής.

Παλαιότερα, οι επιστήμονες γνώριζαν πολύ λίγα για τα νήματα αυτά, τώρα το MeerKAT έχει αποκαλύψει εκατοντάδες από αυτά, λέει ο Yusef-Zadeh. Μελετώντας τα όλα μαζί θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποκάλυψη των μυστικών τους , αναφέρει ο ίδιος και οι συνεργάτες του σε μια εργασία που θα δημοσιευθεί στο Astrophysical Journal Letters . «Είμαστε σίγουρα ένα βήμα πιο κοντά στο να δούμε τι είναι αυτοί οι τύποι», υποστηρίζει.

Το παρατηρητήριο δημοσίευσε επίσης τα δεδομένα πίσω από τις εικόνες, έτσι ώστε και άλλοι επιστήμονες να μπορούν να κάνουν τις δικές τους αναλύσεις σε αυτές.