Αρχική Ειδήσεις CarTrawler: Νέα τάση για eco-friendly ταξίδια μέσω mobile apps

CarTrawler: Νέα τάση για eco-friendly ταξίδια μέσω mobile apps

0
plane alexander schimmeck unsplash
EIKONA: Alexander Schimmeck / Unsplash
Διαφήμιση

Έρευνα της CarTrawler, του παγκόσμιου ηγέτη τεχνολογικών λύσεων B2B για την ταξιδιωτική βιομηχανία, έδειξε ότι σχεδόν το 80% των ανθρώπων σε Αμερική και Βρετανία  είναι αισιόδοξοι για την επανεκκίνηση των ταξιδιών, ζητώντας όμως πιο φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές λύσεις και μεγαλύτερη γκάμα επιλογών για τις κρατήσεις τους.

Οι παρατεταμένες απαγορεύσεις ταξιδιών λόγω COVID αλλά και ο αυξανόμενος αντίκτυπος της κλιματικής αλλαγής διαμορφώνουν πλέον τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και θα αναγκάσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία να εξελιχθεί.

Σύμφωνα με τη μελέτη «The Evolution of Travel: CarTrawler’s Meta Trends for 2022», οι άνθρωποι αγαπούν τα ταξίδια, αλλά επιζητούν ασφαλέστερες επιλογές, βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις και μεγαλύτερη άνεση όταν ταξιδεύουν.

  • Το 77% εκφράζει θετικά συναισθήματα γύρω από τα ταξίδια.
  • Το 73% των ταξιδιωτών να είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να νοικιάσει ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο.
  • Το 52% προτιμά αεροπορικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί να είναι ουδέτερες από τον άνθρακα.

Οι ταξιδιώτες είναι επίσης θετικοί στις εφαρμογές σε κινητά που διευκολύνουν τη διαδικασία κράτησης και τους επιτρέπουν να διαχειρίζονται ολόκληρο το δρομολόγιο τους.

eco friendly possessed photography unsplash
Possessed Photography / Unsplash

Τα ευρήματα της έρευνας

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται θετικά για τα ταξίδια. Περισσότεροι από τους μισούς από τους ερωτηθέντες (51%) αναμένουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια αναψυχής εσωτερικού το επόμενο έτος. Ενώ το 43% αναμένει να ταξιδέψει διεθνώς. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες έχουν επίσης ανάμεικτα συναισθήματα σχετικά με τους υγειονομικούς κανονισμούς.

Το 53% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες παρέχουν ικανοποιητική ενημέρωση και είναι κάτι παραπάνω από διαφανείς, σχετικά με τις πολιτικές τους για τον COVID-19. Εν τω μεταξύ, πάνω από το 1/3 (37%) θα ήθελε περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τις πολιτικές λόγω COVID-19.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι νέοι κανονισμοί, όπως ο καθαρισμός, ενστάλαξαν περισσότερη εμπιστοσύνη στις πτήσεις για το 34% των ταξιδιωτών, ενώ το 41% λέει ότι αισθάνεται πιο ασφαλές και καθαρό να πετάει τώρα από ό,τι πριν.

Το 60% των ταξιδιωτών που έχουν να ταξιδέψουν περισσότερο από ένα χρόνο, δηλώνει ότι ανησυχεί για την υγεία και τη σωματική του ασφάλεια, σε σύγκριση με μόνο το 36% των ταξιδιωτών που έχουν κάνει ταξίδια εντός του τελευταίου έτους.

Παρά το γεγονός αυτό, οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να αναζητούν περισσότερη ευελιξία στις επιλογές τους, με το 73% να λέει ότι θα ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για αεροπορική ασφάλιση τώρα από ό,τι πριν.

Εφαρμογές

 

Συμπερίληψη τεχνολογικά προηγμένων υπηρεσιών

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ειδικά με τη μετάβαση στην τηλεργασία και στην υβριδική εργασία γενικότερα, οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει περισσότερο να χρησιμοποιούν υπηρεσίες και εφαρμογές cloud. Η ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί σε αυτήν την τάση, προσφέροντας στους ταξιδιώτες περισσότερες επιλογές για άνεση και ευελιξία.

Το 61% των ταξιδιωτών θέλει μια ευκολότερη διαδικασία κράτησης. Πάνω από τους μισούς (51%) επιθυμούν να υπήρχε μια ενιαία εφαρμογή για κινητά, από την οποία θα μπορούσαν να διαχειριστούν όλες τις φάσεις του ταξιδιού τους. Το 49% δηλώνει μάλιστα ότι δεν έχουν πρόβλημα να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα με ταξιδιωτικές εταιρείες για μια πιο διαισθητική εμπειρία κράτησης.

Σχεδόν οι μισοί (49%) των ταξιδιωτών λένε ότι θα αγόραζαν μια εφαρμογή ταξιδιού, εάν περιείχε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για το ταξίδι, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, των δρομολογίων, των διαβατηρίων και των «διαβατηρίων εμβολιασμού».

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (55%) δηλώνουν ότι θα ήθελαν να κάνουν κράτηση πτήσεων και να νοικιάσουν αυτοκίνητα ταυτόχρονα.

Όσον αφορά στη χρήση ταξιδιωτικών εφαρμογών σε κινητά, το χάσμα των γενεών είναι πολύ έντονο: το 43% των millennials, το 36% της Generation Z και το 31% της Generation X έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας που ανήκει σε αεροπορική εταιρεία ή ενοικίαση αυτοκινήτου για να κάνουν κράτηση μεταφοράς, σε σύγκριση με μόνο το 15% των boomers.

airplane eva darron unsplash
Eva Darron / Unsplash

eco-friendly ταξίδια

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω για αυτό.

Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες (55%) προτιμούν να νοικιάσουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, παρά ένα αυτοκίνητο με βενζίνη και το 1/3 (33%) προτιμά να νοικιάσουν ηλεκτρικά οχήματα.

Η εμπειρία με τις φιλικές προς το περιβάλλον ενοικιάσεις αυτοκινήτων έχει περάσει από γενιά σε γενιά. Το 69% των Gen Z και το 68% των millennials έχουν νοικιάσει βιώσιμα οχήματα, σε αντίθεση με τους Gen X και τους boomers (μόνο το 40% και το 8% αντίστιχα).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους θέλουν να προσχωρήσουν σε μια πιο φιλική προς το περιβάλλον ενοικίαση αυτοκινήτου είναι οι περιβαλλοντικές ανησυχίες (41%), η εξοικονόμηση χρημάτων με το φυσικό αέριο (40%) και η δοκιμή τους (27%).

Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ δήλωσαν πρόθυμοι να ξοδέψουν 22 δολ. και οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου 35 λίρες περισσότερα ανά ημέρα, πέρα από την τυπική τιμή, για την ενοικίαση ενός οικολογικού οχήματος.

green vlad hilitanu unsplash
EIKONA: Vlad Hilitanu / Unsplash

Ωστόσο, τα 2/3 (66%) των ταξιδιωτών λένε ότι οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων δεν πρέπει να χρεώνουν περισσότερα για φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές.

Όταν ρωτήθηκαν για τους προτιμώμενους τρόπους μεταφοράς, τα αεροπορικά ταξίδια ξεπέρασαν οριακά τα ταξίδια με αυτοκίνητο. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες μπορεί να κάνουν μια στροφή 180ο. Από την αρχή της πανδημίας, το 85% των ταξιδιωτών έχουν κάνει ταξίδια οδικώς.

Το 44% των ταξιδιωτών που έχουν κάνει οδικό ταξίδι, λένε ότι ήταν η πρώτη φορά που ενοικίασαν αυτοκίνητο για αυτόν τον σκοπό, αντί να χρησιμοποιήσουν το δικό τους, ήταν τα τελευταία δύο χρόνια.

Οι Gen Z (74%) και οι millennials (72%) που έκαναν οδικό ταξίδι λένε ότι η πρώτη φορά που νοίκιασαν αυτοκίνητο αντί να χρησιμοποιήσουν προσωπικό όχημα συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σύγκριση με 49% των Gen X και 16% των boomers.

 

Με πληροφορίες από Τraveldailynews

Διαφήμιση